Kljub virusu predstavljen novi Vito in eVito

Vito je tudi na naših cestah stari znanec, saj je na trgu že od leta 1996, aktualna izvedenka pa od leta 2014 in čas je bil za obsežno posodobitev.

 

Avto, ki se izdeluje v španski Vitoriji, je po obsežni posodobitvi še bolj atraktiven. Sedaj je na voljo tudi kot povsem električna izvedba eVito z nulto emisijo, visokim navorom in dometom do 400 kilometrov. Za ljubitelje dizlov pa je na voljo nov, učinkovit štirivaljni motor z oznako OM 654.

Oblikovalci so rahlo modificirali izgled, tako je sedaj spredaj nova maska, v katero je vgrajen radar sistema Distronic. Mercedesova zvezda je sedaj postavljena na sredino maske in jo zaokrožujejo tri zrnate prečke. Nov dizajn se nadaljuje tudi v notranjosti, kjer srečamo nove odprtine za prezračevanje. Razširjena je ponudba infotainmet sistemov, ki vključuje 7 palčni zaslon občutljiv na dotik in povezljiv z Apple CarPlay in Android Auto. V kombinaciji z Mercedes PRO Connect je to prvi Vito, ki omogoča povezavo navigacije z Live Traffic Information funkcijo.

13 sistemov

Vito je že ob svojem prihodu postavljal standarde varnosti in tako je tudi sedaj. Vito je bil prvi dostavnik serijsko opremljen z zračnimi blazinami in opozorilnikom za nepripet varnostni pas. Tudi sistem Crosswind Assist je prvi uvedel Vito. Sedaj uvaja sisteme Active Brake Assist, Distronic in notranje digitalno vzvratno ogledalo.

Slednje kljub temu, da je za nami zaprt keson, projicira dogajanje izza vozila. Vozilo je tako na voljo s 13 novimi sistemi za varno vožnjo, med njih pa spada tudi popolna LED osvetlitev: LED smerniki, LED pozicije, LED kratke in dolge luči ter LED luči za osvetlitev zavoja.

 

Vito je sedaj na voljo v treh dolžinah, z dvema medosnima razmikoma in tremi načini pogona (spredaj, zadaj, 4Matic), ob nosilnosti do 1369 kilogramov. Vozilo je na voljo kot furgon, mixto (pet sedežev in zaprt tovorni del) ter kot tourer za prevoz potnikov.

Precej novosti je tudi v pogonskem sklopu. Nov je dvolitrski turbodizelski motor OM 654, namenjen izvedbam z zadnjim in vsekolesnim pogonom. Motor je prevzet iz Mercedesove družine osebnih avtomobilov in je že optimiran na nižje emisije. Motor je zmogljivejši, tišji, varčnejši in razvija 136, 163 in 190 KM. Če se odločite za sprednji pogon je vito opremljen z 1,7 litrskim motorjem, ki razvija 102 in 136 KM. Šibkejši motor je opremljen z ročnim 6-stopensjkim menjalnikom, med tem ko je dvolitrski motor na voljo kombinaciji z 9G-Tronic samodejnim menjalnikom. Tu je na voljo Dynaimic Select izbor programa vožnje, ki ponuja izbor med Eco, Comfor in Sport režimom. Voznik lahko prestavlja tudi ročno preko Direct Select ročic izza volanskega obroča. Prvič bo v Vitu na voljo tudi Airmatic sistem zračnega vzmetenja, ki bo omogočal nastavitev oddaljenosti od tal in s tem tudi vožnjo po brezpotjih.