Nova fordova Puma

Puma odpira novo poglavje Fordovega oblikovalskega izraza z značilnimi na blatnike postavljenimi žarometi in športnimi, aerodinamičnimi linijami. Skladna razmerja športnega terenca z večjim odmikom od tal zagotavljajo samozavestno vozno izkušnjo.  Omogočajo neovirano prostornino prtljažnika 456 litrov, kar je največ v tem razredu.

Nova Puma z optimizacijo medosne razdalje in koloteka Fordove arhitekture vozil B pritegne občudujoče poglede, saj navduši s proporci športnega terenca. Nizka, usločena strešna linija poskrbi za v hipu prepoznavno silhueto. S tem se upira trendu klinasto oblikovanih stranskih profilov crossoverjev s ‘protiklinastim’ oblikovanjem, ki z bolj ravno linijo spodnjega roba oken zagotavlja uravnotežena razmerja.

Veliki blatniki poudarijo športni značaj, izrazit sprednji del pa zaznamujejo zanimivo zasnovani žarometi z obliko kanuja, ki so nameščeni visoko na blatnikih. Neposredno pod njimi sta meglenki s svetili LED, vgrajeni v sprednje šobe za dovod zraka – te z usmerjanjem zračnega toka čez sprednji kolesi zmanjšajo turbulence in izboljšajo aerodinamiko.

Osupljiva praktičnost

Pumino oblikovanje dopolnjuje osupljiva praktičnost, ki presega pričakovanja glede kompaktnega crossoverja, omogočajo pa jo inovativne rešitve za shranjevanje v zadnjem delu vozila za praktično uporabnost vsak dan znova. Puma ima najprostornejši prtljažnik v svojem segmentu, ki meri 456 litrov.

12,3-palčni povsem nastavljivi digitalni sklop instrumentov vozniku omogoča, da prilagodi prikaze in določi različno prioriteto informacij vključno s prikazi sistemov za pomoč vozniku in sporočili navigacijskega sistema. Sklop uporablja ‘prosto oblikovano’ (free-form) tehnologijo, ki omogoča zaobljene zgornje robove za brezhibno zasnovo notranjosti. Vezje prosto oblikovane ploskve je vgrajeno v celoten prikazovalnik. To daje oblikovalcem veliko več svobode, saj lahko ploskev poljubno preoblikujejo in niso omejeni na običajno pravokotno obliko.

Obenem digitalni sklop instrumentov s 24-bitnim prikazom ‘pravih’ barv poskrbi za podrobne slike visoke ločljivosti. Slike in simboli so prikazani s celotnim barvnim spektrom, zato je prikaz svetlejši, manj obremenjuje oči in je bolje čitljiv.

Napredne tehnologije pogonskih sklopov

Lani je Ford napovedal, da bo vsak model od novega Focusa naprej na voljo tudi v elektrificirani različici. Puma je eno od 14 elektrificiranih vozil, ki jih bo Ford uvedel do konca letošnjega leta. Hibridna tehnologija EcoBoost izboljša delovanje Puminega 1,0-litrskega bencinskega motorja EcoBoost z 11,5-kW integriranim zaganjalnikom/generatorjem, ki ga poganja jermen (BISG).

Kupci lahko izbirajo tudi v ponudbi naprednih bencinskih motorjev Ford EcoBoost in dizelskih motorjev Ford EcoBlue. Za dodatno zmanjšanje stroškov uporabljajo serijski sistem Auto Start-Stop in ročni šeststopenjski menjalnik z uglajenim in hitrim prestavljanjem.

Pumina vrednost se prične pri 22,380 evrih.