Avtomobilizem

DACIA – MAJHNA ZNAMKA, KI MISLI VELIKO

Kakšna pot je za znamko Dacia! Od svoje ustanovitve leta 1968, preko prodaje Skupini Renault v letu 1999, je do današnjega dne ta »majhna romunska znamka« postala velika in mednarodna ves čas z uporabo istega recepta, ki ji je zagotovil tak uspeh: ponuditi bistveno in po najboljši ceni. Danes je Dacia bolj kot kdajkoli v koraku s časom in se pripravlja na pisanje novega poglavja svoje zgodbe o uspehu.

Minulih 15 let je Dacia v avtomobilski panogi izstopala s svojim ne ravno konvencionalnim duhom. V vedno bolj kompleksnem svetu znamka nagovarja velik segment javnosti, ki je izbral bolj razumen način potrošnje. Dacia, ki je zdaj navzoča v 44 državah in ima več kot sedem milijonov kupcev, se je spreminjala s časom in nima namena obstati na mestu.

Nekoč je bila Dacia

Znamka Dacia se je rodila leta 1968 z enim jasnim ciljem: da vsem prebivalcem Romunije zagotovi moderne, čvrste in gospodarne avtomobile. Ime je prevzela od antičnega imena za območje sedanje Romunije (Dakija). Pod vodstvom Louisa Schweitzerja je leta 1999 Dacia postala del Skupine Renault, kar je dalo zalet novim ambicijam.

Preobrat v zgodovini znamke je bil udejanjen leta 2004 z uvedbo modela Logan, moderne, robustne in predvsem dosegljive družinske limuzine. Od začetka zasnovan za razvijajoče se trge in za neprekosljivo ceno 5.000 evrov, je Logan dosegel velik prodajni uspeh tudi v zahodni Evropi, kjer so ga začeli prodajati že leta 2005. Nov avtomobil za ceno rabljenega je pomenil revolucijo na avtomobilskem trgu.

V letu 2008 je Dacia uvedla Sandero, ki je bil drug pomemben nov model pod okriljem Skupine Renault. Ta se je izkazal tudi za največjo prodajno uspešnico znamke. Njegove mnoge odlike – notranja prostornost na ravni višjega segmenta, praktičen, vsestranski značaj in dosegljiva cena – so mu omogočile, da je zasedel prvo mesto po prodaji posameznim kupcev v Evropi. Popoln uspeh!

Leta 2010 je Dacia ponovno prekršila uveljavljena pravila s ponudbo cenovno najbolj ugodnega športnega terenca na trgu, Dusterja, privlačnega avtomobila, ki je bil dejansko zmožen vožnje po raznolikih podlagah in je imel dosegljivo ceno. Prodajni uspeh spet ni izostal.

In zgodba se nadaljuje. Nova revolucija je na poti z modelom Spring, najcenejšim električnim avtomobilom na evropskem trgu! S tem mestnim avtomobilom z videzom športnega terenca je Dacia spet prekršila pravila in električno mobilnost pripeljala na doseg vsakogar.

Dacia danes in jutri

Dacia je danes bolj kot kdajkoli moderna in v koraku s časom in še naprej piše svojo zgodbo, ne da bi ob tem pozabila, kaj je zaslužno za njen uspeh: jamstvo neprekosljivega razmerja med uporabno vrednostjo in ceno vseh njenih vozil. Znamka ostaja zvesta svoji strategiji optimizacije stroškov na vsakem koraku, od zasnove do prodaje, preko proizvodnje in prevozov, da bi njeni kupci plačevali le tisto, kar zares potrebujejo.