Page 14 - Revija Tranzit 2019 st11
P. 14

Novo v Sloveniji




           Audi Q3

           Q3 je vizualno in tehnološko izpopolnjen. Zaradi no-
           ve arhitekture se je avtomobil raztegnil na 4485 mm,
           kar je skoraj 10 centimetrov več, kot je v dolžino me-
           ril njegov predhodnik, raztegnilo se je tudi medosje
           in sicer za 7,7 centimetra, zato je v notranjosti izred-
           no veliko prostora. Športni značaj, čvrste linije in tri-
           dimenzionalno oblikovani elementi so zaščitni znak
           notranjosti, ki povzema duh večjih modelov Q. Kljub
           dizelski aferi pa okostje motorne palete še vedno slo-
           ni na dizelskih motorjih. V ponudbi je dvolitrski TDI z
           močjo 150 in 190 KM. Razširjena pa je paleta bencin-
           skih motorjev, kjer osnovo tvori 1,5-litrski TFSI s kar
           150 KM, sledi pa mu dvolitrski TFSI s 190 oz. 230 KM.   priklopni hibrid. Cenovna paleta se prične pri 34.940
           Nekoliko kasneje bosta na voljo tudi RS izvedenka in   evrih za najšibkejši dvokolesno gnani model.



               Renault Kadjar

               Prenovljeni Kadjar prinaša spredaj nov odbijač z   Še največja novost pa je vgradnja novega 1,3-litr-
               LED meglenkami, nove so luči s tipičnim C sve-  skega bencinskega motorja, ki je na voljo v 140- ali
               tlobnim podpisom. Tudi zadaj so nove LED luči,   160-konjski izvedbi. Motor je bil razvit v sodelovanju
               nov pa je tudi odbijač z zaščito podvozja.     z Daimlerjem in je opremljen tudi s filtrom trdih del-
                                                                      cev. V dizelski ponudbi je še naprej na voljo
                                                                      preverjen 1,5-litrski Blue dCi, ki razvija 115 ali
                                                                      150 KM. Vozilo je na voljo s sprednjim pogo-
                                                                      nom ali pogonom na vsa kolesa. Prenovljena
                                                                      je tudi notranjost. Sredinska konzola je pov-
                                                                      sem nova, na njej pa najdemo 7-palčni zaslon
                                                                      z novo programsko opremo, pod njim pa so
                                                                      nameščena nova stikala za klimatsko napra-
                                                                      vo. Kadjar je na voljo od 20.490 evrov naprej,
                                                                      uvoznik pa ponuja 1500 evrov sezonskega
                                                                      popusta in dodaten komplet zimskih gum.







           Peugeot 508
           Povsem novi 508 je od predhodnika nižji za 3 ter kraj-
           ši za dobrih 8 centimetrov. Markantna sprednja ma-
           ska je obdana z LED 3D žarometi ter koničastimi LED
           dnevnimi lučmi. Športne in agresivne linije se nada-
           ljujejo tudi na boku vozila, ki se kupejevsko spušča v
           umirjen zadek, prav tako obdan z LED osvetlitveno
           tehnologijo.
           Majhen multifunkcijski volanski obroč in i-Cockpit
           zadnje generacije, obdan z ambientalno osvetlitvi-
           jo, pa se celovito zlivata z notranjostjo, ki ne skopari s
           kakovostnimi materiali. Motorno paleto sestavljajo
           1,6-litrski PureTech bencinec, ki razvija 180 ali 225 KM.
           Pri dizlih je ponovno na voljo 1,6-litrski BlueHDI    nik z izjemo HDI 130, ki je edini motor z ročnim 6-sto-
           s stopnjami moči 130, 160 in 180 KM. Vse pogonske   penjskim menjalnikom. Cenovna paleta se prične pri
           sklope prenaša 8-stopenjski EAT8 samodejni menjal-  25.900 evrih.



        14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19