Page 9 - Revija Tranzit 2017 letnik 1 številka 1
P. 9
Opel
Vivaro Sport
V prodajne salone pri-
haja Opel Vivaro Sport,
ki ga odlikujeta dina-
mično oblikovanje in
izjemna praktičnost.
Nova različica je na vo-
ljo kot kombi, furgon in
furgon z dvojno kabino
ter dvema dolžinama
in skupno maso do 2,9
tone. Navdušuje tudi s
privlačno vstopno ceno
25.193 evrov.
Kako je DHL
postal proizvajalec vozil
Dostavno podjetje DHL, ki je del pod-
jetja Deutsche Post je sedaj uradno
postalo tudi proizvajalec vozil. Nem-
ška pošta je sicer ena izmed največjih
strank podjetja Volkswagen, saj vsako
leto naroči na tisoče dostavnikov Cad-
dy. Dostavna podjetja pa se trenutno
iz dneva v dan resneje soočajo z
mestnimi conami brez emisij
in zato nujno potrebujejo
električne rešitve. Ker tra-
dicionalna avto industrija
še ni ponudila primernega
vozila, so se pri podjetju
DHL odločili sami poskr-
beti za rešitev problema.
V Nemčiji so odprli svojo
tovarno v kateri so pos-
tavili proizvodno linijo za
namensko razvito mestno
električno dostavno vozilo,
imenovano StreetScooter. Vozilo
je na voljo tudi drugim kupcem, le-
tna proizvodnja pa bo znašala med 10
in 20 tisoč vozil.
Varnost
Poročilo o prometni varnosti za leto 2017
Pri podjetju Volvo imajo svojo skupino za raziskave nesreč tovornih vozil. Ta sku-
pina se imenuje ART in deluje že od leta 1969. Skoraj 50-letne izkušnje in znanje
skupine ART so temelj, na katerem pri Volvo Trucks gradijo in razvijajo rešitve
za preprečevanje nesreč in telesnih poškodb, zaradi katerih so Volvova tovorna
vozila med najvarnejšimi na trgu. V zadnjem desetletju se je število hudih prome-
tnih nesreč, v katerih so udeležena tovorna vozila, v Evropi skoraj prepolovilo.
Toda število nesreč tovornih vozil, v katerih so bili udeleženi ranljivi udeleženci
v prometu, se ni zmanjšalo v enakem obsegu. Okrog 35 odstotkov oseb, ki v ne-
srečah s tovornimi vozili utrpijo hude ali smrtne poškodbe, so ranljivi udeleženci
v prometu. Urbanizacija je v polnem razmahu in na cestah je vse več oseb in vozil,
zato obstaja nevarnost, da bo brez temeljitih ukrepov število poškodb naraslo.
S ciljem zmanjšati število takšnih prometnih nesreč, pri podjetju Volvo razvijajo
številne tehnične rešitve, ki bi avtomatsko preprečile nastanek te vrste nesreč. V
poročilu pa ugotavljajo tudi, da še vedno premalo voznikov tovornih vozil upo-
rablja varnostni pas.
9