Gospodarska vozila

Tesla Semi povsem neuporaben tovornjak

Odkar je tovornjak Tesla Semi prevzela prva stranka, se širijo govorice o revoluciji v svetu tovornjakov in da nikoli več ne bo kot je bilo. No, nato pa ga je v roke vzel kolega, Poljski novinar, ter opravil z njim testno vožnjo, nakar je navedel kar nekaj izredno velikih pomanjkljivosti, zaradi katerih je za tradicionalen šoferje ta tovornjak povsem neuporaben. Kaj konkretno Tomasza Orynskega moti na Tesli Semi? Ko boste to prebrali boste tudi sami prepričani, da to ni tovornjak za vsakodnevno uporabo.

Skratka, celoten upravljalni in softwearski sistem je po njegovem mnenju preveč zakompliciran, popolnoma nepraktičen in ne predstavlja nobene revolucije. Namestitev voznikovega delovnega mesta v sredino kabine ne samo da porabi preveč prostora v notranjosti kabine, ampak je tudi zelo nevaren pri prehitevanju na dvosmernem vozišču. Težave so tudi s plačilom cestnin ali predajo dokumentov na uradnih mestih, še posebej zato, ker ima vozilo stranska vrata v predelu, kjer imajo naši tovornjaki posteljo, bočna stekla pa se ne dajo spustiti.

Voznik bo tako moral vsakokrat vstati s sedeža in zapustiti vozilo. Vrata so vgrajena na zadnjem del kabine, kar ne le dodatno zaplete situacijo pri predaji dokumentov, ampak prispeva tudi k nabiranju umazanije v notranjosti. Pravzaprav takšna razporeditev notranjosti onemogoča namestitev običajne postelje, čeprav Tesla teoretično ponuja tudi takšno možnost. Težko si je predstavljati, kje točno se bo postelja nahajala, vendar preprosto ne more biti tako praktična, kot so postelje v sodobnih evropskih tovornjakih.

Problematična je tudi razporeditev vzvratnega ogledala in vetrobranskega stekla. Zaradi »čudne« oblike vozila jih bo veliko težje očistiti, še posebej, ker do ogledal ni dostopa z notranje strani kabine, vetrobransko steklo pa je nagnjeno kot pri kombijih, spredaj v maski pa ni stopnice.

Napredek je povsem zanemaril varnosti in udobje ter funkcionalnost!