Gospodarska vozila

Prvi serijski Mercedes eEconic

V Vorthu se je pričela serijska proizvodnja drugega Mercedesovega električnega tovornjaka. Po eActrosu sedaj iz proizvodnih trakov prihaja tudi komunalni eEconic.

Mercedesov eEconic bodo proizvajali na obstoječi liniji za sestavljanje posebnih tovornjakov Mercedes-Benz, skupaj s tovornjaki, ki jih poganjajo motorji z notranjim zgorevanjem. Po tem, ko je vozilo v veliki meri sestavljeno, se elektrifikacija eEconica nadaljuje v centru Future Truck, kjer ta model, tako kot eActros, opremijo s komponentami električnega pogona. Med drugim so v več proizvodnih korakih nameščene visokonapetostne baterije in polnilna enota. Ko so vse visokonapetostne komponente sestavljene, lahko celoten sistem zaženejo in tovornjak je pripravljen za vožnjo.

Pri prehodu na CO2 nevtralen transport si je tovarna med drugim zadala za cilj nenehno izobraževati svojo delovno silo za proizvodnjo tovornjakov z novimi pogonskimi sistemi. Od leta 2018 so zaposleni v Vorthu usposobljeni za proizvodnjo električnih tovornjakov. Do danes je bilo okoli 2.700 zaposlenih usposobljenih za rokovanje z visokonapetostnimi vozili in komponentami v lastnem izobraževalnem centru. Na ta način so pridobili potrebno znanje in so optimalno pripravljeni na nove zahteve v proizvodnji. To je še en pokazatelj, da se cestni promet nezadržno pomika proti elektrifikaciji.

Ključne tehnične specifikacije eEconica so večinoma enake tistim pri eActrosu. Električni pogon omogoča uporabo ravnega dna kabine, kar olajša gibanje po kabini in je še posebej uporabno, ko želi voznik vozilo zapustiti skozi zložljiva vrata na sovoznikovi strani. Pomembna nadgradnja v primerjavi z običajnim Econicom prihaja v obliki sodobnega in intuitivnega multimedijskega kokpita. Prevlečeno in ogrevano vetrobransko steklo Thermocontrol preprečuje rosenje glede na vremenske razmere in tako izboljša vidljivost. To vetrobransko steklo tudi preprečuje segrevanje notranjosti kabine na soncu.