Opel Vivaro v izvedbi Flatbed Truck

Opel je ponudbo svojega električnega lahkega gospodarskega vozila Vivaro razširil z novo različico Flatbed Truck, to je tovornjakom z odprtim tovornim kesonom. Ta zanimiva predelava je nastala v sodelovanju z nemškim podjetjem Schoon Fahrzeug Systeme und Metalltechnik GmbH, specializiranim za karoserijske nadgradnje.

Pri tem modelu je spremenjena že znana platforma EMP2, medosna razdalja je podaljšana na 3.270 mm. Odprt tovorni prostor je dolg 2,44, širok 1,83 in globok 0,4 m, z nosilnostjo 960 kg. Tovorni keson je izdelan kot kombinacija jeklenega okvirja z aluminijastimi paneli, zato proizvajalec zagotavlja 10 letno garancijo proti koroziji in predrtju.

Nakladalna višina je 860 mm, pod njim pa je poseben predal dolžine 2,4 m in širine 1,13 m. Kot dodatno opremo ponuja Schoon Fahrzeug Systeme und Metalltechnik GmbH zaboj za orodje z dimenzijami 1,8 x 0,63 x 053 m, ki je nameščen  na kesonu za kabino.

Za pogon se uporablja elektromotor z močjo 100 kW, z navorom 360 Nm, ki ga napaja Li-Ion baterijski blok s kapaciteto 50 ali 75 kWh. Tako gnani tovornjak s kesonom Opel Vivaro-e lahko doseže največjo hitrost 130 km/h in prevozi do 328 km (z baterijo večje zmogljivosti). Za polnjenje (baterije s kapaciteto 75 kWh) se lahko uporablja hitra (DC) polnilnica z močjo do 100 kW, ki bo tako baterijo v samo 45 minutah napolnila do 80 % razpoložljive kapacitete.

Opel svojim strankam ponuja celotno paleto lahkih gospodarskih vozil brez emisij, ki jo sestavljajo kompaktni kombi Combo-e, veliki Movano-e in Vivaro-e HYDROGEN z gorivnimi celicami.