Gospodarska vozila

Nova Renaultova armatura

Renault Trucks je predstavil osveženo notranjost svojih največjih modelov. Tam bomo med drugim našli zaslon, nov volanski obroč z zračno blazino in nekoliko spremenjeno razporeditev predalov. Prvi tovornjaki s takšnimi kabinami naj bi k trgovcem prispeli sredi naslednjega leta. Francozi medtem že napovedujejo nadaljnja dela v notranjosti, ki bo tokrat prava revolucija, z zares daljnosežnimi spremembami. Kot kaže uradna vizualizacija, ki jo je predstavil Renault Trucks, bomo tukaj našli rešitve, ki se še niso pojavile v nobenem drugem modelu.

Te nove funkcije vključujejo prikaz zapisa, pod celotno širino vetrobranskega stekla. Ekran je lahko dolg več kot dva metra in vsebuje merilnike, radio, satelitsko navigacijo, multimedijski meni in celo vremensko napoved. Novost je popolnoma prazen prostor na sredini delovne površine, med zgornjo polico in spodnjimi predali. Težko rečemo, čemu to služil, a nekaj je gotovo – nad odlaglanih površin na armaturni plošči se vam ne bo treba pritoževati. Projekt ne predvideva prostora za desni sedež. Zato je možno, da bo Renault Trucks desni sedež integriral s spalnico, tako kot pri konceptu Actros SoloStar.

Druge podrobnosti vključujejo ravno dno, kamere, ki nadomeščajo vzvratna ogledala, in že omenjeni volan.  Vratne obloge spominjajo na prejšnjo serijo Renault T, linija stekel pa spominja na Volvo FH, saj so postavljena zelo nizka. Zato je možno, da bodo Francozom koristile izkušnje švedskih kolegov, nenazadnje so združeni v istem koncernu.

Kot je pojasnjeno v sporočilu za javnost, je celotna notranjost del projekta DOLPHIN, kar pomeni “Razvojni laboratorij za fizično integracijo tovornjakov”. To nenavadno ime pokriva delo na naslednji generaciji vozil za dolge razdalje, ki bodo na koncu najverjetneje električna. Tudi pri Renault Trucks ocenjujejo, da bo glavni poudarek na aerodinamiki, varnosti pešcev in kolesarjev ter izboljšanju udobja voznika. Kar zadeva projektne partnerje, je seznam res dolg, vključuje številne francoske univerze, laboratorije in specializirana podjetja.

Danes predstavljeni projekt se bo začel spreminjati v končni produkt spomladi 2024. Ostaja le še vprašanje, ali bo v novo kabino res vgrajeno vse predstavljeno ali le posamezni elementi.