Izboljšana učinkovitost

Volvo Truck se dnevno ukvarja z izboljšanjem učinkovitosti njihovih vozil. Številni inženirji delajo na različnih projektih, ki bi pomagali lastnikom tovornjakov znižati stroške. Eden takšnih je tudi Volvo Concept Truck.

Osnova Volvo Concept Truck je tovorno vozilo FH 420 z motorjem D13 s povsem novo aerodinamično obliko in prikolico. Običajna vzvratna ogledala so nadomestili s kamerami, ki sedaj nudijo boljšo vidljivost in varnost. Zadnja kolesa tovornega vozila in vsa kolesa priklopnika so pokrita z aerodinamičnimi stranskimi krilci. Močno je znižan čelni zračni upor. Stopnice za vhod v kabino so zakrite, optimizirali so pretok zraka za hladilni sistem motorja, na novo pa so razvite tudi pnevmatike z nižjim kotalnim uporom.

Hibridni pogonski sklop je narejen tako, da kinetično energijo pridobiva pri vožnji navzdol in pri samem zaviranju. Odvečna energija, ki jo tovorno vozilo proizvede, se nato shranjuje v baterijah (akumulatorjih). To energijo se nato lahko uporablja za delovanje električnega pogona na ravnih cestah in manjših klancih. Volvo Truck je prav za hibridni pogonski sklop moral nadgraditi in izboljšati obstoječo različico sistema Volvo Truck I-See. Ta je sedaj zmožen predvidevanja, kakšna bo cesta celo do 5 km vnaprej. Hibridni pogonski sklop motorju z notranjim zgorevanjem omogoča izklopitev samega motorja skoraj za tretjino voznega časa, s tem pa bo voznik prihranil od 5 do 10 odstotkov goriva, odvisno od potovanja. Do hitrosti 10 km/h je možno peljati tudi samo s počjo elektrike, kar pomeni 0 emisij, nič porabe in skoraj nič hrupa.