Estafette, Goelette in Trafic – nova generacija Renaultove elektrike
Nova vozila so plod sodelovanja med neodvisnim podjetjem Flexis, ki ga je ustanovila skupina Renault, ter skupinama Volvo in CMA CGM Group. Nova serija 100-odstotno električnih dostavnih vozil E-Tech je bila ustvarjena za izpolnjevanje raznolikih potreb poslovnih strank.
Zahvaljujoč uporabi nove platforme »skateboard« v kombinaciji z arhitekturo SDV bodo ponujene rešitve – v obliki dostavnih vozil, ki so kompaktna, prostorna in prilagodljiva potrebam – popolnoma prilagojene za podporo strankam pri njihovi energetski in tehnološki preobrazbi.
Nova platforma predstavlja pomemben napredek pri oblikovanju inteligentnih avtomobilov zahvaljujoč svoji prilagodljivosti, ergonomiji in povezljivosti. Ponuja skoraj neskončne možnosti prilagajanja ali znižanja obratovalnih stroškov, hkrati pa zagotavlja visoko stopnjo varnosti in učinkovitosti.
Renault Trafic, dostavno vozilo, ki so ga od leta 1980 izdelali v več kot 2,5 milijona primerkih, je prava legenda. Njegova četrta generacija je nadaljevanje tega uspeha.
Renault Trafic E-Tech Electric izstopa po svojih sodobnih proporcih in monoblok oblikovanju karoserije. Zmanjšan sprednji previs in podaljšana medosna razdalja sta omogočila, da so bila kolesa nameščena na samem koncu avtomobila, da bi povečali notranji prostor, hkrati pa ohranili obračalni krog, podoben tistemu pri Renault Cliu. Višina manj kot 1,9 m omogoča enostaven vstop v podzemna parkirišča.
Tehnološki značaj avtomobila je poudarjen z osrednjim motivom na sprednjem delu, ki poudarja osvetljeno zgornjo letev in ob straneh nameščene dnevne luči, ki poudarjajo moderen značaj in visokotehnološki stil modela. Na sredini traku pozornost pritegne osvetljen logotip, ki kaže pozornost do podrobnosti.
Bočna linija karoserije je oblikovana tako, da vzbuja jasno dinamiko. Uvaja subtilno vizualno animacijo, ki izboljša občutek gibanja in energije, tudi ko miruje.
Na zadku avtomobil predstavlja visoko linijo, ki se harmonično prilega stranskim oknom, asimetrična dvokrilna vrata z močno definiranimi krivuljami in spojler z deflektorji, ki optimizira aerodinamiko. Zadnje luči imajo edinstveno, prepoznavno postavitev, ki jo poudarja tridimenzionalni relief, ki slogu doda izvirnost in prefinjenost.
Goelette, Renaultov zgodovinski dostavnik, se je prvič pojavil na cestah leta 1956 in so ga izdelovali 10 let. Zaradi svoje kabrioletne narave je ta robusten in vzdržljiv model postal eno najbolj priljubljenih dostavnih vozil za vozne parke in mala servisna podjetja s posebnimi zahtevami.
Električni Renault Goelette E-Tech, zasnovan tako, da izpolnjuje širok nabor potreb, je na voljo v treh različicah: šasija s kabino, zabojnik in prekucnik. To zagotavlja široko paleto možnosti za izdelavo spremenjenih avtomobilov.
S polnim izkoriščanjem nove, inteligentne in prilagodljive arhitekture, ki jo ponuja nova generacija, je bil sprednji del Goelette E-Tech Electric poenoten do B-stebrička, ki je enak tistemu pri Trafic E-Tech Electric.
Zadnji del, brez kakršne koli opreme, je zasnovan tako, da ga je mogoče skoraj neskončno opremljati in personalizirati zahvaljujoč konstrukcijskim elementom, v katere je mogoče namestiti “škatlo” ali druge konfiguracije, ki ustrezajo specifičnim potrebam uporabnikov.
Zadnje luči, ki združujejo funkcionalnost in eleganco, poudarjajo celoten stil avtomobila. Renault Goelette E-Tech, ki je na voljo s stopnico ali brez nje, je zasnovan tako, da se prilagodi vsaki situaciji, hkrati pa ohranja praktičen in sodoben značaj.
Estafette E-Tech je nova, sodobna interpretacija Renaultovega legendarnega kombija iz 60. let prejšnjega stoletja, prilagojena zahtevam sodobne urbane logistike.
Med letoma 1959 in 1980 je bilo izdelanih več kot pol milijona primerkov modela z ikoničnim imenom Estafette, ki je postal simbol dostavnikov za več generacij.
Dizajn se v veliki meri nanaša na model Renault Estafette Concept, predstavljen septembra lani. Kompaktne mere – dolžina 5,27 m in širina 1,92 m – omogočajo enostavno manevriranje v mestu. Višina 2,6 m omogoča osebi, visoki do 1,9 m, udobno premikanje v tovornem prostoru in zagotavlja nemoteno premikanje med kokpitom in nakladalnim prostorom.
Tako kot pri električnem Traficu E-Tech izjemna okretnost avtomobila zagotavlja neverjetno odzivnost v ozkih ulicah in gosto poseljenih mestnih območjih.
Renault Estafette E-Tech, ki ga navdihuje zasnova električnega Trafic E-Tech, ima veliko, tridelno vetrobransko steklo, ki ponuja panoramski pogled ter povečuje varnost in udobje pri vožnji. Izjemno sodoben prednji del avtomobila krasi značilna razporeditev luči – svetlobni trak z vgrajenimi dnevnimi lučmi, nameščen popolnoma v liniji – ki poudarja tehnološko stilsko podobo modela. Logotip Renault pa tej harmonični celoti doda preprostost in eleganco.
Renault Estafette E-Tech electric je opremljen s funkcijami, zasnovanimi za poslovne stranke, ki delajo v mestnih okoljih, kot so zložljiva stranska drsna vrata z integriranim, nevidnim vodilom za gladko odpiranje.
Stranske stopnice na obeh straneh izboljšajo ergonomijo uporabe, saj olajšajo vstopanje in izstopanje iz avtomobila. Enodelna pomična zavesa na zadku omogoča optimizacijo prtljažnega prostora, stopnica iz nerjavečega jekla pa poudarja čvrst, tehnološki značaj vozila.
Novo paleto avtomobilov bodo izdelovali v tovarni v mestu Sandouville v Franciji, na trg pa bodo prišli leta 2026. Podrobnejše informacije bodo posredovane v prihodnjih mesecih.