Električni Iveco dirkalnik
Promocija električnih tovornjakov je pravkar prešla na višjo raven. Tokrat na športno področje, saj je Iveco predstavil električni prototip za na dirkalne steze.
Izvedbe visokozmogljivih Stralisov in S-Wayev, imajo za seboj številne zmage, ob tem tudi skupno zmago na Evropskem prvenstvu v dirkah tovornjakov v letih 2018 in 2019. Za njim so med drugim stali odlični pogonski sistemi v obliki motorja Cursor 13, ojačanega na skoraj 1.200 KM. Zdaj pa poskuša Iveco zamenjati dizel s popolnoma električno izvedbo, zato je že predstavil prvi prototip.
Elektromotor športnega vlačilca naj bi razvil natanko 1.142 KM in je povezan s štirimi baterijami s kapaciteto 252 kWh. V cestnih razmerah bi to zadoščalo za manj kot 200 kilometrov dosega, v športnih razmerah pa naj bi omogočalo izpeljati celotno dirko (60 km). Zanimivo je, da naj bi bil ta motor integriran s pogonsko gredjo, njegova osnova pa izvira iz serijskega motrja v ponudbi Fiat Powertrain Technologies. Isti motor, čeprav v nekoliko šibkejših različicah, je že uporabljena v električnem tovornjaku Nikoli Tre, ki temelji na Ivecu S-Way in je že na voljo v ZDA.
Prvi nastop električnega Iveca S-Way R bomo videli sredi meseca, na dirki s tovornjaki na stezi Nürburgring v Nemčiji.