Gospodarska vozila

Master je master

 

Renault je svojega največjega dostavnika predstavil leta 1980. Do danes jih je bilo prodanih več kot 2,4 milijona, od tega samo lani slabih 200.000. Prodaja se v 50 državah po svetu in je najbolj priljubljen velik dostavnik na tržišču.

Master se proizvaja v Renaultovi tovarni Batilly v Francij. Od leta 2009 pa tudi v tovarni Curitiba v Braziliji. Master je tržni lider v Franciji, Poljski, Hrvaški, Braziliji, Maroku in seveda tudi v Sloveniji.

Sedaj je prišel čas za obsežno pomladitev. Le ta Mastru prinaša nov sprednji del, kateri je robustnejši a še vedno zadržuje vizualno identiteto z ostalimi Renaultovimi modeli. Med vidnejše spremembe spada nova maska, linija pokrova motorja, luči v obliki črke C, blatniki so bolj izraženi, na voljo pa je tudi nova Urban Gray barva.

Posodobljena je tudi potniška kabina, ki se lahko pohvali s sodobnejšimi materiali. Posodobljen kokpit ima večje reže za prezračevanje in kromirane obrobe, več je odlagalnih površin, nova pa sta tudi volan in ročica menjalnika. Velik osrednji ekran je vgrajen v armaturo, povezujete pa se lahko preko R-Link Evolotion ali Media Nav Evolution. V voznikovem in tudi tovornem prostoru je LED osvetlitev, ki nudi 5 krat močnejšo osvetlitev.

Največ pozornosti pa je posvečene varnosti in asistenčnim sistemom. V Mastru sedaj dobimo sistem ADAS (advanced  driver  assistance  systems), pa Side  Wind  Assist (asistenca proti bočnem vetru), Front Park Assist, Rear View Assist (s kamero za vzvratno vožnjo), Blind Spot Warning, Active Emergency Braking System…

Obnovljena je tudi ponudba pogonskih agregatov, kjer je še naprej na voljo 2,3 litrski dizelaš. Ta sedaj ponuja več moči in več navora, v povprečju pa je varčnejši in bolj čist. Pogon je lahko speljan na zadnja kolesa, takrat motor ponuja 130, 150 in 165 KM, če pa je pogon speljan na sprednja kolesa, Euro 6 DTEMP motor ponuja 135, 150 ali 180 KM.

Master je na voljo s tremi višinami, štirimi dolžinami . Ponuja skupno dovoljeno maso od 2,8 do 4,5 tone in tovorni prostor od 8 do 22 kubikov. Skupaj z izvedbami za prevoz potnikov, delavske posadke (7 sedežev) in številnimi nadgradnjami je na voljo več kot 500 različnih kombinacij.

Novost je tudi električni Master Z.E., ki ima s kompletom baterij 33 kWh in elektromotorjem z močjo 57 kW doseg okoli 120 km.