Gospodarska vozila

Po 10 letih sodelovanja med Volvom in Jean Claude van Damme

 

Deset let je že od tega, ko so pri Volvo Trucks predstavili poseben video spot v katerem nastopa Hollywoodski zvezdnik Jean Claude van Damme. S spotom, v katerem zvezdnik naredi špago na vzvratnih ogledalih dveh vlačilcev, ki se med tem tudi premikata. Spot so poimenovali The Epic Split, z njim pa so želeli predstaviti natančno krmiljenje Volvo tovornjakov, ki so bili takrat prvič opremljeni s sistemom Volvo Dynamic Steering.

Že po 14 dneh je bilo jasno, da je bila poteza Volvo Trucks z lansiranjem spota “The Epic Split”, v katerem nastopa Jean Claude van Damme izredno uspešna, kar so potrdile tudi številke.

Nenavadna, a preprosta reklama, se je hitro razširila po celem svetu in že po dveh tednih je na YouTubu postala najbolj gledana avtomobilska reklama do takrat. Statistika po dveh tednih je bila impresivna:

  • Več kot 6 milijonov delitev videa na socialnih omrežjih
  • Preko 100 milijonov ogledov na Google.com
  • Več kot 20.000 objav v spletnih medijih
  • Omenjene objave v medijih bi bile v oglaševanju vredne približno 59 milijonov funtov

Pri Volvu pravijo, da nimajo možnosti porabiti toliko sredstev, kot jih porabi konkurenca, zato pa morajo biti pametnejši od njih. Strategija oglaševanja je del tega načina povečevanja interesa za Volvove tovornjake in s tem povečevanja prodaje. Do danes ima spot na You Tube že preko 118 milijonov ogledov.