Avtomobilizem

Xiaomi z novim električnim avtomobilom SU7

Xiaomi je organiziral predstavitev tehnologije Xiaomi električnega vozila (EV), s katero je uradno predstavil pet temeljnih tehnologij Xiaomijevega električnega vozila – E-motor, baterijo, Xiaomi Die-Casting, Xiaomi Pilot Autonomous Driving in Smart Cabin. Od razvoja temeljnih jedrnih tehnologij želi Xiaomi na novo opredeliti tehnologijo avtomobilske industrije.

Pametna električna vozila se usmerjajo k integraciji avtomobilske industrije s potrošniško elektroniko in inteligentnimi ekosistemi. Vključevanje tehnologij polnega sklada je nujen korak za razvoj industrije. Lei Jun je izjavil, da bo Xiaomi EV z integracijo industrijske proizvodnje, pametne programske opreme in umetne inteligence popolnoma na novo definiral avtomobilsko industrijo, kar pomeni pomemben preskok v njeni tehnološki pokrajini.

E-motor

Na konferenci je Xiaomi predstavil svoje neodvisno razvite in izdelane E-motorje, HyperEngine V6/V6s in HyperEngine V8s. Trije E-motorji, ki uporabljajo inovativne tehnologije, kot je tehnologija dvosmernega polnega hlajenja olja, zasnova oljnega tokokroga v obliki črke S in razporejena zasnova lamel iz silicijevega jekla, tekmujejo z zmogljivostjo tradicionalnih velikih pogonskih sklopov V8 in V6 iz obdobja motorjev z notranjim zgorevanjem, ki spodbujajo meje uspešnosti panoge v nove višine.

Predvsem HyperEngine V8s z največjo hitrostjo 27.200 vrt/min, 425kW izhodne moči in 635 Nm največjega navora postavlja svetovni rekord za E-motorje. Da bi omogočil standard 27.200 vrtljajev na minuto, ki presega industrijski standard, HyperEngine V8s uporablja prvo ultra visoko trdno silicijevo jekleno ploščo v industriji z natezno trdnostjo 960 MPa, ki se ponaša s trdnostjo, ki več kot dvakrat presega običajne industrijske ponudbe.

Model Xiaomi SU7 s tem motorjem dosega pospešek do sto v impresivnih 2,78 sekunde, s čimer se trdno uvršča v klub “superavtomobilov pod 3 sekundami”, hkrati pa lahko doseže osupljivo največjo hitrost 265 km/h.

E-motorji HyperEngine V6/V6s, ima največjo moč 299 KM in največji navor 400 Nm, medtem ko super motor HyperEngine V6s doseže največjo moč 374 KM in največji navor 500 Nm.

Baterija

Xiaomi je tudi sam razvil tehnologijo integrirane baterije CTB z inovativno tehnologijo obrnjenih celic, večnamenskim elastičnim vmesnim slojem in minimalističnim sistemom ožičenja; ima učinkovitost integracije baterije 77,8 %, kar je najvišja med baterijami CTB na svetu, 24,4 % izboljšanje splošne zmogljivosti in zmanjšanje višine za 17 mm, z največjo kapaciteto baterije do 150 kWh in teoretičnim dosegom polnjenja CLTC, ki presega 1200 km.

Avtonomna vožnja Xiaomi Pilot

Na področju tehnologije inteligentne programske opreme je Xiaomi pokazal svojo edinstveno prednost kot globalni tehnološki vodja, ki spodbuja integracijo avtomobilske industrije in industrije zabavne elektronike z inteligentnimi ekosistemi. V smislu avtonomne vožnje je Xiaomi pionir treh ključnih tehnologij: Adaptive BEV Technology, Road-Mapping Foundational Model in Super-Res Occupancy Network Technology.

Prilagodljiva tehnologija BEV je vodilna inovacija v industriji, ki prikliče različne algoritme zaznavanja na podlagi scenarija. Mreža zaznavanja ima najmanjšo zrnatost 5 cm in največ 20 cm, razpon prepoznave pa sega od 5 cm do 250 m. Ta tehnologija zagotavlja širšo vidljivost v urbanih scenarijih, razširjen vid v scenarijih visokih hitrosti in večjo natančnost pri scenarijih parkiranja.

 

Pametna kabina

Xiaomi EV Smart Cabin sprejme arhitekturo interakcije, osredotočeno na človeka, in ima 16,1-palčno 3K osrednjo konzolo, 56-palčni HUD zaslon na glavi, 7,1-palčno vrtljivo armaturno ploščo in dva podaljška za naslon sedeža, ki omogočata namestitev dveh tabličnih naprav. Opremljen je s čipom Snapdragon 8295 v avtomobilu z računalniško močjo AI do 30 TOPS, ki omogoča vrhunsko interaktivno izkušnjo s povezovanjem petih različnih zaslonov.

Interaktivna izkušnja Xiaomi Smart Cabin je podobna tabličnim računalnikom in uporabnikom omogoča hitro prilagajanje brez potrebe po učni krivulji. Sistem deluje izjemno gladko, saj se OS vozila zažene v hitrih 1,49 sekundah po odklepanju vrat. Poleg tega ponuja brezhibno povezavo med napravami med pametnimi telefoni in električnim vozilom. Na primer, ko telefon prinesete v kabino, se na konzoli samodejno prikaže ikona, ki omogoča preprost dostop do vmesnika telefona z enim dotikom.

Xiaomi SU7 je tudi resnično vsestranski izvajalec. S popolnoma lastno razvitim algoritmom za nadzor Xiaomi Smart Chassis ima dve glavni zmogljivosti: pametno večdimenzionalno zaznavanje in globalni sinhronizirani nadzor. To omogoča prilagodljivo dinamično krmiljenje podvozja na ravni milisekunde v vseh scenarijih, kar zagotavlja stabilno izkušnjo upravljanja, hkrati pa zagotavlja izkušnjo vožnje skoraj “brez udarcev”.

Dokončanje pametnega ekosistema “Človek x avto x dom”.

Konec oktobra letos je Xiaomi napovedal celovito nadgradnjo strategije svoje skupine, s prehodom iz pametnega ekosistema »Smartphone x AIoT« na pametni ekosistem »Human x Car x Home«, pri čemer bodo avtomobili postali ključna komponenta strateškega fokusa Xiaomi.

Pametni ekosistem “Človek x avto x dom” je celovita integracija scenarijev, ki vključujejo ljudi, avtomobile in domove, kar omogoča brezhibno povezljivost strojnih naprav, koordinacijo v realnem času in spodbujanje sodelovanja med industrijskimi partnerji. Lei Jun je med to konferenco objavil, da je bil z dodatkom Xiaomi EV pametni ekosistem “Človek x avto x dom” uradno dokončan.

Ekosistem omogoča medsebojno sodelovanje in razvoj med posamezniki, napravami in inteligentnimi storitvami znotraj ekosistema. Z izkoriščanjem povezljivosti med napravami HyperConnect Xiaomi HyperOS brezhibno integrira več kot 200 kategorij izdelkov, vključno s Xiaomi EV. Pokritost ekosistema se razteza na več kot 95 % dnevnih scenarijev uporabnikov, kar omogoča, da inteligenca zapleteno služi vsakemu posamezniku. Hkrati z opolnomočenjem umetne inteligence Xiaomi HyperMind služi kot središče za inteligentno razmišljanje in lahko zaznava uporabo ter se iz nje uči ter zagotavlja avtomatizirane, proaktivne rešitve.