Avtomobilizem

V Sloveniji je nova Opel Frontera

Opel Frontera

Še pred uradnim začetkom prodaje je Ople v Sloveniji predstavil nov model z zvenečim in prepoznavnim imenom – Frontera. Frontera je bila nekoč pravi terenec, ki se ni ustrašil niti zahtevnejših off-road podvigov in se je v dveh generacijah prodajal od leta 1991 do leta 2004. Zdaj so v Rüsselsheimu to ime obudili in nekdanji terenec je postal sodoben mali SUV. S precej bolj robustnim videzom se bo Frontera umeščala med bolj lifestyle naravnano Mokko in precej večji Grandland, nasledila pa bo tudi model Crossland.

Pri Opelu, ki je lani praznoval 125 let od začetka proizvodnje avtomobilov, so poudaril, da bo Frontera zabaven avtomobil s pametnimi funkcionalnimi lastnostmi. Nova Frontera predstavljala robustno novo interpretacijo Oplove drzne in čiste oblikovalske filozofije in je prvi serijski avtomobil nemške znamke, ki nosi Oplov novi »Blitz« logotip. S 4,38 metra dolžine je nova Frontera za impresivnih 15 centimetrov daljša od Crosslanda, ki so ga ukinili. Dizajn sledi značilnemu Oplovemu oblikovalskemu slogu. Pokončna silhueta, poudarjeni kolesni ohišji in trapezna odprtina za dovod zraka poudarjajo robustnost. Kot smo pri Oplih že navajeni, tudi pri Frontieri uvajajo tipično črno Opel Vizor masko, dizajn Frontere pa je opazno bolj impresiven kot pri modelu, ki ga nadomešča.

Vizir je podprt s trapezoidno odprtino za hlajenje v spodnji tretjini in poudarja trdno in robustno držo avtomobila. Oplov dobro znani svetlobni podpis sije v sodobni interpretaciji s tremi svetlobnimi bloki, ločenimi z vstavki v barvi karoserije. Stranski pogled razkrije značilen C-stebriček, ki vizualno razdeli prostorno kabino. Na žalost Frontera nima praktičnih pomičnih zadnjih sedežev, kot jih poznamo iz Crosslanda. A zadaj se dobro počutijo tudi odrasli, saj je notranjost zelo prostorna, prtljažnik pa sprejme 460 litrov prtljage oziroma 1600 litrov s podrtimi zadnjimi sedeži. To je občuten prirastek v primerjavi s predhodnikom, ki je »pogoltnil« med 410 in 1255 litri. Omeniti velja, da je pri Oplu ta razred prvič na voljo tudi v različicah s sedmimi sedeži.

Frontera bo tako kot vsi drugi novi Opli uporabljala arhitekturo Stellantis in bo na voljo z motorjem z notranjim izgorevanjem ter kot električna različica. Osnova je hibridna različica s 100 KM, ki združuje 1,2-litrski trivaljni turbobencinski motor z elektromotorjem z 28 KM. Nad njim je še en hibrid s 130 KM in elektromotorjem enake moči. Obe različici imata šeststopenjski dvosklopčni menjalnik. Obstaja tudi električna Frontera. Njen elektromotor premore 113 KM, doseg pa naj bi bil po WLTP okoli 400 kilometrov. Podjetje s sedežem v Rüsselsheimu navaja največjo moč polnjenja do 100 kW.

Kar zadeva notranjo opremo, je za Frontero z boljšo opremo na voljo tako imenovani kokpit Pure Panel z dvema desetpalčnima zaslonoma in brezžičnima sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. V osnovni različici je na voljo tako imenovana postaja za pametne telefone, ki preprosto s pomočjo aplikacije mobilnik spremeni v infotainment sistem. Upravlja se enostavno z gumbi na volanu. Lepo je, da pri Oplu še vedno uporabljajo klasične tipke klimatske naprave. Frontera ponuja tudi številne praktične odlagalne prostore in predale ter štiri USB priključke v kokpitu. Avto ponuja tudi nove Intelli sedeže z vdolbino za razbremenitev pritiska na trtico.

Opel Frontera

Frontiera bo na voljo čez nekaj dni, ko bodo prodajalci prve primerke ponujali z začetno ceno nižjo od 20 tisočakov.

Prijavite se na naše novice!
Prejeli boste 2 do 3 novice mesečno s področja avtomobilizma, transporta in logistike.
Brez skrbi! Od sporočil se lahko enostavno odjavite s klikom na povezavo "Odjava". 
close-link