Avtomobilizem

Trophy-R: zmogljivost in ekskluzivnost

Novi Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R je najzmogljivejši serijski avtomobil, kar jih je Renault kadarkoli ponudil na trgu. Ukoreninjen je v izjemni zgodovini Renaulta v avtomobilskem športu in nadaljuje legendo o lomilcu rekordov Méganu R.S., ki spet na ceste prinaša tehnologije in strokovno znanje, ki ga je Renault Sport razvil na dirkališčih. Za ta avtomobil so inženirji Renault Sport svoje strokovno znanje potisnili dlje kot kadarkoli prej. Končni rezultat je potrdil nov rekord na stezi Nürburgring Nordschleife.

Novi MÉGANE R.S. TROPHY-R ima enak izjemno učinkovit 1,8-litrski motor z močjo 300 KM kot različica Trophy (167 KM/l). Zatorej se čarovniki Renault Sport niso osredotočili na moč motorja, ampak so izboljšanje zmogljivosti iskali drugje, v treh glavnih smereh razvoja.

Drastično zmanjšanje mase. Izganjanje odvečne teže je vodilo do vsake podrobnosti, od odstranitve zadnjih sedežev, do uporabe ogljikovih platišč (za doplačilo) in izpušnega sistema iz titana znamke Akrapovič. Končna razsodba na tehtnici: za 130 kilogramov lažji kot Mégane R.S. Trophy brez dodatne opreme.

Povsem prenovljene obese za izboljšane, radikalne zmogljivosti. Prednja prema z bolj poudarjenim negativnim odklonom koles, lažja zadnja prema zasnove H, posebni nastavljivi blažilniki Öhlins, posebej za Renault Sport razvite pnevmatike Bridgestone Potenza S007, zelo zmogljiv zavorni sistem z (za doplačilo) ogljikovo-keramičnimi koluti Brembo itn.

Še bolj izpiljena aerodinamika za boljši pritisk ob stezo in optimizirane tokove zraka (posebni okrovi podvozja in karbonski difuzor), dodatno optimizirano obvladovanje temperature (reža NACA za zajem zraka, zajemala zraka za zavore itn.).

Delo strokovnjakov je bilo potrjeno s kronometrom: nov absolutni rekord za serijski avtomobil s prednjim pogonom je Novi MÉGANE R.S. TROPHY-R dosegel 5. aprila 2019 na 20,6 kilometra dolgi stezi Nürburgring Nordschleife s časom 07 m 40,100 s. Obenem je dosegel tudi referenčni čas 07 m 45,389 z uradnega celotnega kroga te steze. To je izreden dosežek, saj je na tej ravni prostor za morebitno izboljšanje vedno bolj omejen.

Novi Mégane R.S. Trophy-R, res izjemen avtomobil, bo naprodaj proti koncu leta 2019 kot posebna omejena serija s samo 500 oštevilčenimi primerki.