Avtomobilizem

Takole bo izgledal popolnoma nov Peugeot 208

Najbolje prodajani avtomobil v Evropi leta 2022 in legendarni model iz prodajne ponudbe znamke PEUGEOT zdaj dobiva nove razsežnosti. Peugeot 208 je dobil nov zagon in postal še bolj neustavljiv saj je pridobil 100-odstotno električno izvedenko s povsem novo oblikovno zasnovo, ki ponuja 400 kilometrov dosega, najsodobnejše tehnologije in izjemne užitke v vožnji, ki jih zagotavljajo novi motorji.

Model 208 kot naslednik dolge linije devetih generacij mestnih avtomobilov znamke PEUGEOT uživa neprekinjen uspeh vse od začetka prodaje, ki je stekla proti koncu leta 2019. V nekaj več kot treh letih je bilo po vsem svetu proizvedenih skoraj 1.000.000 primerkov modela 208. V letih 2021 in 2022 je bil PEUGEOT 208 najbolje prodajani avtomobil v Evropi (in v Franciji) v vseh segmentih skupaj.

K temu uspehu je v veliki meri pripomogla tudi izvedenka E-208. Leta 2022 je E-208 postal najbolje prodajani električni avtomobil v segmentu B v Evropi. V Franciji je bil lani celo najbolje prodajani električni avtomobil v vseh segmentih skupaj.

V ponudbi bodo tri izvedenke – ALLURE, ACTIVE in GT – in pet pogonskih sklopov, vključno z novim 100 % električnim motorjem s 115 kW/156 KM in 400 km dosega (kombinirani cikel WLTP, ki je trenutno v fazi homologacije), ter novima motorjema HYBRID 100 in HYBRID 136.

Spektakularna osvetlitev z novim podpisom PEUGEOT na prednjem delu

Novi svetlobni podpis znamke PEUGEOT, ki je bil sprva predstavljen z novima modeloma 508 in 508 SW, pred kratkim pa še v novem vozilu 2008, je zdaj na voljo tudi za novo različico E-208. Značilnost tega podpisa so trije dolgi vertikalno postavljeni svetlobni vodniki v obliki levjih krempljev in so integrirani v sijajno črne vstavke na odbijaču. Pomaknjeni so na skrajne vogale, s čimer je E-208 pridobil še bolj impozantno in širšo postavo.

Novi svetlobni podpis so na prednjem delu pridobile vse izvedenke novega vozila 208. Pri izvedenkah GT je ta spektakularna osvetlitev še bolj izrazita: osupljivi učinek treh svetlobnih vodnikov v obliki levjih krempljev je razširjen na funkcijo osvetlitve žarometov »full LED« z uporabo treh ločenih optičnih modulov.

PEUGEOT je svoj ikonični i-Cockpit® predstavil z modelom 208 prve generacije. Danes je še bolj tehnološko napreden, povezan in ergonomsko oblikovan ter ostaja v središču užitka v vožnji novega PEUGEOTA E-208. Instrumentna plošča, ki je idealno umeščena v višini oči, je pri izvedenkah ALLURE in GT digitalna. Njen 10-palčni digitalni zaslon ima prenovljeno oblikovno zasnovo, pri izvedenki GT pa je serijsko opremljen še s 3D-prikazovalnikom. Voznik lahko prilagodi barvo zaslona, razporeditev in hierarhijo informacij po svojem okusu. Pri izvedenki ACTIVE novi 208 ohranja analogno instrumentno ploščo s 3,5-palčnim barvnim zaslonom. Veliki 10-palčni sredinski zaslon na dotik je na voljo serijsko pri vseh novih vozilih 208, medtem ko sta bili prej prvi dve stopnji opreme opremljeni s 7-palčnim zaslonom. Ta idealni vmesnik omogoča enostavno upravljanje najnovejše generacije informacijsko razvedrilnih sistemov PEUGEOT i-Connect in PEUGEOT i-Connect Advanced.

Pri novih izvedenkah 208 ALLURE in GT je osrednji zaslon opremljen s tehnologijo HD. Pod osrednjim zaslonom so pri vseh izvedenkah še vedno nameščene klavirske tipke za hiter dostop do ključnih funkcij. Sistem PEUGEOT i-Connect ponuja popolno povezljivost s funkcijo brezžičnega zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto). PEUGEOT i-Connect® Advanced ponuja vseobsegajoče tehnološke izkušnje, saj je vozilo opremljeno z zmogljivo in učinkovito povezljivo navigacijo TomTom. Za optimalno prebiranje podatkov se zemljevidi prikazujejo na 10-palčnem zaslonu na dotik. Posodobitve sistema se izvajajo daljinsko »over the air«. Z glasovnim ukazom »OK PEUGEOT«, ki ga podamo sistemu PEUGEOT i-connect Advanced, slednji prepozna naravni glas in vam omogoča dostop do vseh zahtev, povezanih s funkcijami za informacije in razvedrilo.

Novi E-208 je na področju elektrifikacije in povezljivosti naredil velik korak naprej in s tem občutno povečal svojo konkurenčnost.

Njegov novi 100-odstotno električni motor z več kot 400 km dosega (trenutno v postopku homologacije) in novi hibridni pogonski sklopi odpirajo nova obzorja. Novi E-208 ponuja 100 % električni motor s 115 kW/156 KM, ki v kombinaciji z 51 kWh baterijo omogoča 400 kilometrov dosega (po kombiniranem ciklu WLTP, ki je trenutno v fazi homologacije). Na voljo sta dva tipa vgrajenih polnilnikov, tako da je vozilo primerno za vse vrste rabe in vse rešitve za polnjenje: serijsko je na voljo enofazni polnilnik 7,4 kW, za doplačilo pa trifazni polnilnik z močjo 11 kW. Polnjenje baterije z 20 % na 80 % traja na javni polnilni postaji (100 kW) predvidoma 30 minut, na polnilnici Wallbox (7,4 kW) okoli 4 ure in 40 minut, na zmogljivejši vtičnici (3,2 kW) pa 11 ur in 10 minut.

Za kupce, ki želijo prvič okusiti elektrifikacijo, novi 208 ponuja dva nova motorja znamke PEUGEOT s tehnologijo HYBRID 48V, to sta bencinska motorja PureTech zadnje generacije z močjo 100 KM in 136 KM v kombinaciji z elektrificiranim 6-stopenjskim menjalnikom e-DCS6 z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor. Po zaslugi baterije, ki se polni med vožnjo, ta tehnologija nudi dodaten navor pri nizkih vrtljajih in do 15-odstotno nižjo porabo goriva. Pri mestni vožnji lahko nova PEUGEOTA 208 HYBRID 100 in HYBRID 136 tako več kot 50 % časa delujeta v 100-odstotnem električnem načinu brez emisij.

Garancija na baterijo novega PEUGEOTA E-208 velja 8 let ali 160.000 km, med servisnim pregledom pa se izda certifikat o kapaciteti baterije, ki potrjuje stopnjo zmogljivosti baterije.