Avtomobilizem

Sveže lice za VW ID.3

Predstavljen je bil leta 2019 in takoj nakazal kako si Volkswagen predstavlja  elektrifikacijo osebnih vozil. Njegov naslednik pa naj bi bil sedaj še boljši.

Novi sprednji odbijač ima zdaj večje odprtine za dovod zraka. Stranske odprtine so namenjene usmerjanju aerodinamičnega toka zraka okoli prednjih koles (»zračna zavesa«). ID.3 je zdaj videti daljši, ker je črna letvica pod vetrobranskim steklom odstranjena, vdolbine ob straneh pa ustvarjajo dodaten vtis vizualne podaljšanosti. Zadek je na prvi pogled enak, nekoliko spremenjene pa so luči. Zavorne luči imajo grafiko v obliki črke X, na voljo pa so tudi dinamični smerniki. Nova je tudi barva Dark Olivine Green, za katero pri Volkswagnu pravijo, da ima topel, zlat biserni učinek in podpira sodobne, čiste obrise zunanjega dizajna. Kontrast so črna streha in mat srebrni okraski. Srebrna letev nad stranskimi stekli, ki je bila prej del dodatne opreme, je sedaj serijska.

Ne glede na to, kako majhne so zunanje spremembe, novi VW ID.3 končno izpolnjuje zahteve segmenta. Kjer je prej na armaturni plošči in na vratnih prevladovala trda plastika, je zdaj ta precej bolj mehka in prijetna na otip. Nove prevleke iz blaga ali mikrovlaken skupaj s kontrastnimi šivi pokrivajo večjo površino tudi v predelu vrat. Preostali del kabine je večinoma prenesen iz prejšnjega modela, lahko pa vidimo nove sredinske zračnike z oznako ID.3. Kupci bodo našli tudi 5,3-palčno digitalno instrumentno ploščo in standardni 12-palčni infotainment sistem. Lahko se jim pridruži še head-up zaslon z obogateno resničnostjo z dinamičnimi navigacijskimi navodili, ki se zdijo projicirana pred vozilom. Tako kot pri VW ID.Buzz je tudi pri ID.3 volan prekrit z veganskim usnjem. To pomeni, da je notranjost kompaktnega vozila popolnoma brez živalskih materialov.

Kar zadeva velikost, je novi ID.3 dolg 4261 mm, širok 1809 mm in visok 1562 mm, medosna razdalja pa se razteza na 2770 mm. Tehnično se vozilo ni veliko spremenilo. Volkswagen se še vedno zanaša na elektromotor z močjo 150 kW (204 KM) in 310 Nm navora na zadnji premi, ki črpa energijo iz baterije postavljene v pod vozila. Slednja ima pri modelih Pro neto kapaciteto 58 kWh in omogoča doseg do 426 kilometrov (WLTP). Najvišje postavljen je še vedno model ID.3 Pro-S s 77 kWh baterijo. S to baterijo se doseg poveča na 546 kilometrov. To omogoča, da ID.3 Pro pospeši od 0 do 100 km/h v 7,3 sekunde, ID.3 Pro S pa isto nalogo opravi v 7,9 sekunde. Oba modela imata največjo hitrost 160 km/h. Ko je čas za polnjenje, lahko ID.3 Pro napolnite od 5 do 80 % v 35 minutah s 120 kW hitrim polnilnikom.

Cenovna paleta za prenovljeni ID.3 se prične pri dobrih 43 tisočakih za model Pro z 58 kW baterijo in pri 49.112 evrih za ID.3 Pro S s 77 kW.