Avtomobilizem

Slovita angleška znamka MG se vrača tudi v Slovenijo

MG se po skoraj 20 letih vrača v Slovenijo. Znamke se spominjamo po vpadljivih športnih dvosedih, no sedaj pa se vračajo v Evropo a ne več kot proizvajalec športnih avtomobilov, s čimer so se uspešno ukvarjali več kot 80 let,  temveč kot proizvajalec hibridnih in električnih SUVjev.

Znamka MG – Morris Garages je bila ustanovljena leta 1924 v Longbridgeu v Veliki Britaniji. V vmesnem času so padli pod grupacijo Rover, ki pa je v začetku novega tisočletja prav tako zapadla v velike težave. Za 53 milijonov funtov je tovarno in pravico na ime MG kupilo Kitajsko podjetje Nanjing, katero pa je leta 2006 prevzel Kitajski državni gigant SAIC, ki je eno izmed največjih proizvajalcev vozil na Kitajskem. Kitajci so dali Angležem proste roke pri delu, a so se vseeno odločili in leta 2016 zaprli tovarno v Longbridgeu in v njej naredili razvojni center. Dve leti kasneje je v Londonu odprt tudi oblikovalski studio, kjer danes nastajajo vsi novi MG-ji.

Da je MG ponovno v Sloveniji, gre zahvala Izraelskemu podjetju Taavura, ki je lani prevzel celotno trgovsko mrežo Renault-Nissan in Dacia v Sloveniji, ter znamko MG priključil 6 koncesionarjem po celi Sloveniji. Na samem začetku imajo v ponudbi dva modela z Bencinskim in hibridnim pogonom: MG ZS in MG HS ter priključni hibrid MG eHS.

MG ZS

MG ZS je eleganten in udoben mestni terenec, popoln za družine s hitrim življenjskim slogom, ki iščejo odlično razmerje med ceno in kakovostjo, ne da bi pri tem morali sprejeti kakršenkoli kompromis. Na voljo je z bogato serijsko opremo, dvema bencinskima motorjema z ročnim oziroma avtomatskim menjalnikom ter z enim največjih prtljažnih prostorov v svojem razredu (448 l).

MG ZS je globalni izdelek z izrazito evropskim občutkom vožnje. Zahvaljujoč dejstvu, da je MG’s Engineering baziran v Longbridgeu pri Birminghamu, je MG ZS dobro testiran na zahtevnih angleških cestah za popolno prilagoditev evropskemu okusu. Ponudbo motorjev začenja atmosferski 1,5 DOHC VTI-bencinar moči 78 kW  KM (106 KM kW pri 6000 obratih/min). Štiricilindrski motor prenese najvišji navor 141 Nm na cesto in z uglajenim petstopenjskim ročnim menjalnikom prek sprednjih koles, hitrost 100 km/h doseže v spoštljivih 10,9 sekunde, medtem ko je najvišja hitrost 175 km/h. Alternativo predstavlja moderni enolitrski T-GDI, ki s pomočjo turbin in neposrednega vbrizga goriva razvije 82 kW (111 KM pri 5200 obratih/min). Bencinski tricilindrski motor pri tem ponuja celo 160 Nm navora v izjemno širokem razponu obratov (med 1800 in 4700), kar omogoča zelo gladko in elegantno vožnjo. MG ZS je v Sloveniji na voljo v treh različicah, in sicer Excite, Exclusive in Luxury. Začetna cena prvega nivoja opreme Excite je se prične pri 17.500€.

 

MG HS

MG HS je SUV C segmenta in je športnega videza ima prostorno notranjost in se ponaša s številnimi inteligentnimi funkcijami. Ta model je oblikovan njegovemu namenu primerno, športno in popolno, da zadovolji zahtevne evropske kupce. Ena ključnih lastnosti MG HS-a je njegov visokotehnološki paket za pomoč vozniku, imenovan MG Pilot, ki sodi k serijski opremi.

MG Pilot vključuje vrsto varnostnih pripomočkov, vključno z aktivnim zaviranjem v sili. Za pogon skrbi 1,5 litrski turbo bencinec, ki zmore 119kW (162 KM) in je združen z ročnim šeststopenjskim ali sedemstopenjskim DCT menjalnikom. Izvedba z osnovno opremo standard je na voljo od 23.900 evrov naprej.

 

MG EHS Plug-in Hybrid

MG eHS je hibridna različica MG HS, ki s svojim naprednim pogonskim sklopom omogoča 100% mobilnost brez emisij v vsakodnevni vožnji, brez pretiranega razmišljanja o dosegu. Ob tem sodobna notranjost in najnovejša tehnologija ponujata nepozabno izkušnjo vožnje.

MG eHS Plug-in Hybrid poganja prej omenjeni 1,5-litrski turbomotor, pomaga pa mu še elektromotor moči 90 kW, kar tvori skupno sistemsko moč 190 kW (258 KM). Z impresivno kombinirano močjo in poudarjeno dinamiko vožnje ter s hipnim odzivom električnega motorja MG eHS pospeši od 0 do 100 km/h v manj kot sedmih sekundah. Temu v prid je tudi dokaj nizka teža praznega vozila 1775 kg. Elektro motor pomaga pri pospeševanjih, lahko pa s pomočjo baterije kapacitete 16,6 kWh prevozimo do 50 km samo s pomočjo elektrike. Cenovna paleta hibridno gnanih vozil se prične pri 37.900 evrih.

MG svojim kupcem ponuja 7-letno garancijo. Velikodušni paket daje kupcem popolno brezskrbnost in zagotavlja, da bodo popolnoma usposobljeni tehniki MG vedno na voljo z originalnimi nadomestnimi deli MG. Vozniki so lahko prepričani, da dolga garancija proizvajalca odraža visoko kakovost izdelave in komponente svetovnega razreda, uporabljene v vseh avtomobilih MG.