Avtomobilizem

Puma ponovno na lovu

Ford je predstavil eleganten in odlično opremljen model Ford Puma Titanium X, vozilo si bo javnost lahko ogledala naslednji teden na avtomobilskem salonu v Frankfurtu.

Pumine odlike športnega terenca v različici Titanium X dopolnjujejo tehnologije za vrhunsko udobje in priročnost, prvič so na voljo tudi sedežne prevleke, ki jih lahko uporabnik odstrani in opere, da prestižna notranjost ostane kot nova, novost v tem segmentu pa so tudi sedeži z masažno funkcijo za vrhunsko udobje na poti.

Nova Ford Puma združuje osupljivo oblikovanje zunanjosti, največ prostora za prtljago v tem razredu in dovršeno blago hibridno tehnologijo pogonskega sklopa za kupce v Evropi.

Dovršene serijske tehnologije vozniku in sopotnikom pomagajo, da ostanejo povezani tudi med vožnjo. Blazinica za brezžično polnjenje pod armaturno ploščo omogoča polnjenje združljivih pametnih telefonov brez priklapljanja kablov, da ostaneta oba priključka USB v Pumi prosta.

Zunanjost nove Pume Titanium X privlačnemu sorazmerju in takoj prepoznavnemu obrisu športnega terenca doda samosvoj in karizmatičen pečat. Poudarjene blatnike, za katere ima zasluge optimizacija medosne razdalje in koloteka arhitekture Fordove platforme vozil B, zapolnijo kolesa z ekskluzivnimi 18-palčnimi 10-krakimi platišči iz zlitine v barvi Pearl Grey.

Hibridna tehnologija EcoBoost izboljša delovanje Fordovega 1,0-litrskega bencinskega motorja EcoBoost z 11,5-kW integriranim zaganjalnikom/generatorjem, ki ga poganja jermen (BISG). Ta omogoča zajem in shranjevanje energije, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom, za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.

Inteligentni ‘blagi hibridni’ (mild-hybrid) sistem, ki je na voljo z motorjema s 125 KM in 155 KM, s samodejnim uravnavanjem s pomočjo v baterijskem akumulatorju shranjene energije zagotovi nadomestni navor – tako zmanjša obremenitev bencinskega motorja in omogoča prihranek do 9 odstotkov goriva (analiza na osnovi cikla WLTP) – ali dodatni navor, ki za optimalno zmogljivost poveča skupni navor pogonskega sklopa.