Prihaja novi PEUGEOT 2008

PEUGEOT 2008 je že več kot tri leta najbolje prodajani SUV segmenta B, zdaj pa je naredil nov korak na področju oblikovanja, tehnologije in elektrifikacije.

Odslej ponuja: več privlačnosti z elegantnim značajem in mogočno oblikovno zasnovo SUV-ja, več emocij za volanom po zaslugi izjemne lege na cesti in edinstvenega voznikovega mesta i-cockpit® 3D, ki je pridobil 10-palčni osrednji zaslon visoke ločljivosti, več odličnosti z učinkovitim novim električnim motorjem, ki nudi do 406 kilometrov dosega (pri kombiniranem ciklu WLTP) in novimi vgrajenimi tehnologijami.

Po novi limuzini 508 in novem karavanu 508 SW je 2008 drugi model, ki je prevzel najnovejši svetlobni podpis znamke PEUGEOT. Zanj so značilni trije navpični sklopi luči v obliki treh levjih krempljev, ki so pri novem 2008 vdelani v svetleče črne vstavke na odbijaču. Celoten sklop poudarja mogočno osebnost modela 2008 in njegovo vzdržljivo oblikovno zasnovo SUV-ja. Novi svetlobni podpis so pridobile vse izvedenke. Pri izvedenkah GT je osupljivi učinek treh levjih krempljev prvič razširjen na funkcijo osvetlitve žarometov »full LED« z uporabo treh optičnih modulov. S tem se izvedenke GT razlikujejo od preostalih izvedenk, saj njihov prednji del krasi povsem ekskluziven svetlobni podpis.

Nove zadnje luči na diode LED, s katerimi so opremljene vse izvedenke novega modela 2008, na novo interpretirajo legendarne tri levje kremplje, ki krasijo zadnji del vozila PEUGEOT. Luči sestavljajo tri vodoravne dvojne lamele usločenega in elegantnega videza, ki vizualno razširijo postavo vozila. Tudi luči za vzvratno vožnjo in smerokazi so na diode LED.

Vse izvedenke novega Peugeota 2008 so pridobile prenovljeno oblazinjenje sedežev, kar kaže na obogatitev nivojev opreme, kot na primer novo oblazinjenje Alcantara, ki je na voljo kot dodatna oprema pri izvedenkah GT.

PEUGEOT i-Cockpit® je eden izmed ključnih in najbolj prepoznavnih elementov potniškega prostora modelov znamke PEUGEOT. V zadnjem desetletju je bilo z njim prodanih več kot 10 milijonov primerkov vozil, zato je bil z novim Peugeotom 2008 izboljšan in posodobljen, da bi zagotavljal še bolj optimalno ergonomijo in užitke v vožnji.

Instrumentna plošča novega vozila 2008 je pri izvedenkah ALLURE in GT digitalna in je nameščena v višini oči, tik nad volanom. Njen 10-palčni digitalni zaslon ima prenovljeno oblikovno zasnovo, pri izvedenkah GT pa je opremljen tudi s 3D-prikazovalnikom. Barvo zaslona, vrstni red in razporeditev informacij je mogoče popolnoma prilagoditi voznikovim željam. Pri izvedenki ACTIVE je vozilo 2008 ohranilo analogno instrumentno ploščo.

Vsi Peugeoti 2008 so odslej serijsko opremljeni z osrednjim 10-palčnim zaslonom na dotik (pri prvih dveh fazah modela je bil zaslon 7-palčni). Z njim lahko upravljamo funkcije avtoradia in telefona (izvedenka ACTIVE) ali najnovejšo generacijo informacijsko-razvedrilnih sistemov PEUGEOT i-Connect® in PEUGEOT i-Connect® Advanced.

Za PEUGEOT i-Cockpit® značilen volan manjših dimenzij zagotavlja še več užitkov v vožnji, saj ponuja edinstven občutek natančnega in okretnega krmiljenja. Volan ima na sredini novi logotip, spodnji del obroča pa po potrebi krasi nova ploščica z oznako GT. Na volanu se nahajajo upravljalna stikala multimedijskega sistema (avdio viri, telefon) ter stikalo za upravljanje glasnosti in glasovno upravljanje.

 

Vse bolj učinkoviti model E-2008 z dosegom do 406 km

E-2008, ki velja za pionirja med 100-odstotnimi električnimi SUV-ji segmenta B, bo pridobil novi motor, s katerim sta opremljena že modela E-208 in E-308. Največja moč je narastla za 15 %, in sicer s 100 kW/136 KM na 115 kW/156 KM, baterija pa se je povečala s 50 kWh na 54 kWh. Po zaslugi obilnih prizadevanj za večjo učinkovitost je bilo možno poleg večjih zmogljivosti vozilu zagotoviti tudi večji doseg, ki znaša do 406 km v primerjavi s prejšnjimi 345 km (kombinirani cikel WLTP).

V začetku leta 2024 bo na novega Peugeota 2008 na voljo novi motor HYBRID 48V, ki bo zajemal bencinski motor PureTech nove generacije s 136 konjskimi močmi in novi 6-stopenjski elektrificirani menjalnik z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor.

Poleg že opisanih elektrificiranih motorjev je za novo paleto vozil 2008 na voljo tudi izbor bencinskih in dizelskih motorjev, da lahko vsak kupec najde pravi model za svoje potrebe:

  • PureTech 100: trivaljni bencinski motor s prostornino 1,2 litra in 100 konjskimi močmi je opremljen s sistemom Stop & Start in vgrajen skupaj z 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
  • PureTech 130: trivaljni bencinski motor s prostornino 1,2 litra in 130 konjskimi močmi je opremljen s sistemom Stop & Start in je lahko vgrajen skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8 ali s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom.
  • BlueHDi 130 EAT8: štirivaljni dizelski motor s prostornino 1,5 litra in 130 konjskimi močmi je opremljen s sistemom Stop & Start in vgrajen skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8.

Novi 2008 je ohranil iste zunanje mere: 4,30 m dolžine, 1,987 m širine (skupaj z zunanjimi ogledali), 1,55 m višine. Prostornina prtljažnega prostora je nespremenjena in znaša 434 litrov (pod polico).

Novi PEUGEOT 2008 proizvajajo v tovarni Vigo v Španiji. Prodaja bo stekla poleti 2023, v ponudbi pa bodo tri izvedenke – ACTIVE, ALLURE, GT – in štirje motorji, vključno z novim 100-odstotno električnim motorjem s 115 kW/156 KM in do 406 kilometri dosega (kombinirani cikel WLTP). Leta 2024 se bo ponudba razširila s prihodom novega hibridnega motorja.