Prevoz na višjem nivoju Tourneo Custom
Pri Fordu se trudijo, da bi izvedenko Tourneo postavili na višji nivo. Najnovejši model Custom bo to z lahkoto opravil. Odlično skriva svoje dostavne korenine, ob tem pa bi lahko zapisali, da je duhovni naslednik modelov S-MAX in Galaxy v Fordovi ponudbi.
Bili so časi, ko so bile potniške različice Ford Transita komaj kaj več kot dostavniki s sedeži, toda če na vozilu piše Tourneo je zadeva veliko boljša. Zadnja generacija Tournea Custom je bila za Ford korak v pravo smer, saj je postal tekmec Volkswagnu Caravelle in Mercedesu razreda V. Posledica prenove so tudi aerodinamične izboljšave, saj se je upor zmanjšal za do 13 %. Ob tem pa noben model ne preseže višine dveh metrov, saj je to običajno mejna točka za vstop v parkirne hiše.
Najnovejša različica je predstavljena le nekaj dni za novim Transitom Custom, ki je kombi, a je v vožnji bolj podoben avtomobilu kot kdaj koli prej. To je dobra napoved tudi za novo potniško različico, ki je na voljo z do devetimi sedeži, odvisno od specifikacije. Tako kot pri Transitu Custom so tudi pri Tourneu na voljo hibridne PHEV in dizelske različice, prihaja pa tudi povsem električna verzija. Dvolitrski štirivaljnik je na voljo v štirih stopnjah moči, in sicer 110, 136, 150 in 170 KM. Na voljo je tudi štirikolesni pogon. Hibridni pogon, ki poganja nova Customa pa poznamo iz Kuge. Gre za kombinacijo odličnega 2,5-litrskega atmosferskega bencinskega motorja in elektromotorja z močjo 97 kW (131 KM). Skupna sistemska moč takšnega pogona je 165 kW oziroma 225 KM.
O količini prostora, ki je na voljo v Tourneu Custom, se ni mogoče prepirati, še posebej v različici z dolgo medosno razdaljo, ki je raztegnjena za dodatnih 400 mm v primerjavi s standardnim modelom. Sedeži so zdaj na drsnih vodilih (v prejšnji izvedbi so bili pritrjeni), tako da je na voljo več konfiguracij, vsi stoli pa so odstranljivi. Tudi kakovost notranjosti je dobra, zlasti pri opremi Titanium, ki ima panoramsko streho, več consko klimatsko napravo tudi zadaj, držala za skodelice, reže za shranjevanje in številne vtičnice USB-C. V višjih stopnjah opreme so na voljo dvojna drsna vrata, ki se odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike.
Voznik in sovoznik imata veliko prostora, še posebej če je vozilo opremljeno z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, saj potem ni prestavne ročice med sedežema (v osnovi je v vozilo nameščen ročni 6-stopensjki menjalnik). V tem primeru je tudi ročica za upravljanje z brisalci prestavljena na čevo stran volana. Merilniki so sedaj digitalni, prav tako je osrednji 13-palčni zaslon občutljiv na dotik, v ozadju pa deluje Fordov SYNC sistem 4 generacije in telematska 5G povezljivost. Večina funkcij se je sedaj preselila na zaslon na dotik. Pod zaslonom je le nekaj bližnjičnih gumbov a noben ni namenjen nadzoru temperature. Morda je videti bolj urejeno, vendar so gumbi za nas starejše prava stvar.
Na cesti je Tourneo Custom tako prefinjen in sproščujoč kot veliki enoprostorci. Tako je tudi udobje, saj nikoli nimate občutka da sedite v kombiju. Če vse to združimo z nizko ravnjo hrupa in pišča vetra, ki se prenaša v kabino, je Tourneo Custom sposobna križarka za dolge razdalje.