Avtomobilizem

Predstavljamo novi VW Polo

Novi VW Polo je že v Sloveniji. Tokrat se predstavlja v šesti generaciji. Prvič je bil predstavljen leta 1975 in v dobrih 40 letih so jih prodali več kot 16 milijonov.  

Novi Polo model oblikovalske linije vleče iz aktualne Volkswagnove palete vozil. Nova linija pa naredi vozilo optično širše in bolj agresivno. Polo bo odslej tudi bolj prilagodljiv, saj ponuja 14 različnih barvnih odtenkov, 12 različnih platišč v velikosti od 14 do 18 palcev in če dodamo še tri pakete opreme, dobimo številne kombinacije, ki lahko naredijo vozilo privlačnejše.

Tudi notranjost je sedaj modernejša, pred voznikom pa se lahko nahaja tudi digitalna plošča z merilniki na 10,26 palčnem zaslonu. Dodaten zaslon v velikosti od 6,5 do 8 palcev, občutljiv na dotik, je na sredini armaturne plošče, pod njim so stikala za uravnavanje klimatske naprave, še nekoliko nižje z možnostjo indukcijskega polnjenja telefona. Oba zaslona sta prekrita s posebnim steklom, ki je odporno na praske in udarce.

Celotna armatura je obogatena s številnimi dekorativnimi elementi, vesele barve v 11 tonih pa poživijo celotno notranjost, še posebej če se odločite za izvedbo Beats, kjer je armatura kar v treh barvnih odtenkih.

Ob novem dizajnu in prostornejši notranjosti, pa novi Polo ponuja tudi bogato opremo in moderne tehnologije, ki so do sedaj bile dostopne le v avtomobilih višjih razredov. Tako je Polo sedaj lahko opremljen z LED lučmi, s sistemom za nadzor okolice ter City funkcijo za zaviranje v sili ter s funkcijo za prepoznavanje pešcev. Na voljo je tudi sistem za nadzor mrtvega kota, pa pomoč pri parkiranju in zagon brez ključa …

Polo je sedaj postavljen na novo koncernsko platformo MQB A0, zaradi katere avtomobil lahko ponudi več prostora in udobja. V dolžino je zrasel za 8,1 centimeter, v širino pa 6,9 centimetra. Z novo generacijo je Polo tudi prvič presegel mejo 4 metrov v dolžino (4053 mm). Zahvaljujoč podaljšani medosni razdalji je precej več prostora na zadnji klopi, prtljažnik pa je zrasel iz 280 na350 litrov.

Za pogon skrbita dva motorja. In sicer na bencinski strani je to litrski trivaljnik, ki ponuja 55, 65. 70 in 85 kW moči, dizelsko stran pa zastopa 1,6 litrski TDI z 59 ali 70 kW. Za ljubitelje bolj agresivne vožnje pa je na voljo tudi GTI izvedenka, pri kateri je Polo tudi prvič dosegel magično mejo 200 konjev.

Novi Polo je v Sloveniji na voljo od 12.591 evrov naprej.