Domača predstavitev: Audi Q3

Po polnih sedmih letih obstoja na trgu, je prišel čas da se pripelje povsem nova generacija. Druga generacija Q3 je večja, bolj družinska, digitalizirana in bo velik trn v peti BMW X1 in MB GLA.

Q3 je vizualno in tehnološko izpopolnjen, proizvodnjo pa so prestavili na Madžarsko, kjer ima Audi veliko tovarno iz katere prihajajo tudi motorji za ostale Audi modele. Ko je leta 2016 na trg prišel  Q2, ni bil več najmanjši SUV v družini, pripravlja pa Audi tudi njegovo izvedenko Q3 sportback, ki bo kupe različica in bo predstavljena čez dober mesec v Ženevi.

Že na prvi pogled je vidno, da Q3 povzema vse oblikovalske poteze večjih bratov in na poseben način kombinira dinamiko in eleganco ter vnaša velikansko paleto tehnoloških poslastic.

Nova arhitektura

Zaradi nove arhitekture, se je avtomobil raztegnil na 4485 mm, kar je skoraj 10 centimetrov več kot predhodnik, raztegnilo se je tudi medosje za 7,7 centimetra in zato je v notranjosti izredno veliko prostora. Veliko prostora je tudi v prtljažniku, ki v osnovi ponuja 530 litrov, kar je le 40 litrov manj kot pri večjem Q5. Razen večje prostornosti, pa nove dimenzije dopuščajo tudi boljšo vozno dinamiko, še posebej v izvedbi s Quattro pogonom.

Notranjost športna in osredotočena na voznika

Športni značaj, čvrste linije, tridimenzionalno oblikovani elementi so zaščitni znak notranjosti, ki povzema duh večjih Q modelov. Zasnova armature je dvostopenjska, v zgornjem delu so prezračevalne šobe, v spodnjem delu pa nov zaslon na dotik MMI touch, še pod njim pa so stikala za uravnavanje klimatske naprave.

Kljub dizelski aferi, pa bo okostje motorne palete še vedno naslonjeno na dizelske motorje. V ponudbi je dvolitrski TDI z močjo 150 in 190 KM. Razširjena pa je paleta bencinskih motorjev, kjer osnovo tvori 1,5 litrski TFSI s kar 150 KM, sledi pa mu dvolitrski TFSI s 190 oz. 230 KM. Nekoliko kasneje bo na voljo tudi RS izvedenka in priklopni hibrid.

Cenovna paleta se prične pri 34.940 evrih za najšibkejši dvokolesno gnani model.