Avtomobilizem

Novi Renault Captur

Renault nadaljuje tržno ofenzivo in v manj kot pol leta na trg pošilja že tretji avtomobil v B segmentu. Po novem Cliu in električnem ZOE, je sedaj v Sloveniji na voljo tudi povsem nova, druga generacija SUV modela Captur.

Captur je na trg prišel leta 2013, ko je imel le enega pravega konkurenta, pa še ta je bil iz domače hiše – Nissan Juke. V dobrih šestih letih so jih prodali več kot 1,5 milijon primerkov. Danes, ko so predstavili drugo generacijo, ima Captur že več kot 20 neposrednih konkurentov. Večina proizvajalcev ponuja v tem razredu vsaj en model in tako je bil lani pri nas že vsak 4 prodani avtomobil iz segmenta B SUV.

Kljub temu pa želi Renault z novim Capturjem obdržati primat, pa čeprav tudi tokrat ne bo na voljo s štirikolesnim pogonom. Avtomobil je sedaj za kar 11 centimetrov daljši, zato tudi v notranjosti ponuja precej več prostora, zrasel pa je tudi prtljažnik in to na kar 536 litrov, ob 16 centimetrov vzdolžno pomični zadnji klopi. Sprednji del je mladostniški, saj so merilniki digitalni, na sredino pa je postavljen 9,3 palčni pokončni ekran, občutljiv na dotik, zanimiva pa je tudi lebdeča konzola, na kateri je digitalna ročica samodejnega menjalnika. Nova povezljiva multimedijska naprava Easy Link ponuja celovit nabor enostavno dostopnih in uporabnih multimedijskih, navigacijskih in informativno-zabavnih funkcij.

Oblikovno je precej bolj dinamičen, čeprav še naprej prepoznaven, personaliziramo pa ga lahko v 90 kombinacijah barv karoserije, strehe in različnih detajlov eksterierja. Z dvignjeno bočno linijo poudarja svoj značaj športnega terenca, kar podkrepijo tudi dodtani elementi kot so zaščita motorja ter črne plastike na blatnikih in pragovih. Že od osnovnega nivoja opreme so sedaj vsi Capturji opremljeni z lučmi v polni LED tehnologiji tako spredaj kot zadaj. Na voljo je tudi cel niz novih sistemov za lažjo in varnejšo vožnjo zbranih pod imenom Easy Drive, na evropskem preverjanju varnosti pa je je Captur prejel vseh 5 zvezdic.

Za pogon so zadolženi sodobni bencinski in dizelski motorji iz serije TCe in dCi. Osnovo tvori trivaljni litrski bencinec, ki razvija natančno 100 konjev moči, za bolj dinamično premikanje pa je na voljo 1,3 litrski TCe z močjo 130 oz. 155 KM. Dizelsko stran pa zastopa 1,5 litrski dCi, ki ponuja 95 oz. 115 KM. Že čez tri mesece pa bo na voljo tudi priključni hibrid, prvi takšne vrste v tem razredu. Hibrid bo temeljili na 1,6 litrskem bencinskem motorju, ki mu bosta v pomoč dva elektromotorja ter inovativen sekvenčni menjalnik. Z 9,8 kWh baterijo bo lahko samo na elektriko prevozil okoli 45 kilometrov.

Captur je v Sloveniji na voljo od 13.790 evrov naprej.