Novi mali lev

Model 208 je javnosti znan že od leta 2012, zgodba tega modela pa sega vse do leta 1929, ko je bil predstavljen model 201. Sledili so 202 leta 1938, 203 leta 1948, 204 leta 1965, leta 1983 pa se je pričela izredno uspešna saga serije 2 z modelom 205.

V 15 letih je Peugeot prodal kar 5,3 milijona modelov 205, leta 1998 pa ga je zamenjal prav tako zelo uspešen model 206, kateri je v sedmih letih našel dobrih sedem milijonov kupcev. Pa se zgodba tu še ne zaključi. Leta 2006 pride na trg model 207, leta 2012 pa 208. In sedaj je pri nas druga generacija modela 208, ki širi gamo vozil še na električno izvedenko.

Povsem nov, sodoben videz krasi sedaj dvesto osmico. Oblikovno se povsem razlikuje od predhodnika in sledi trende, ki so jih Francozi pričeli z modelom 3008. Ostre linije in oblikovalski dodatki jemljejo navdih na modelu 508. Linija karoserije nakazuje športni karakter, široki krilni elementi pa ponujajo ravnotežje med eleganco in robustnostjo. Tudi v notranjosti je 208 prejela vse najboljše od novega oblikovalskega vala pri Peugeotu. Originalen i-Cockpit z majhnim volanom, digitalni 3D merilniki, sredinska konzola z velikim zaslonom, klavirske tipke …

Za pogon so zadolženi bencinski motorji, ki iz treh valjev in 1,2 litrov prostornine iztiskajo 75, 100 in 136 KM, na dizelski strani pa je na voljo 1,5 litrski HDI s 100 KM. Električni model pa je opremljen z 50 kWh baterijo, ki poganja 100 kW elektromotor. Proizvajalec najavlja avtonomijo vsaj 300 kilometrov.