NOVA VIZIJA URBANE MOBILNOSTI
Citroën se je udeležil 35. mednarodnega avtomobilskega festivala (Festival Automobile International). Ta je potekal od 29. januarja do 2. februarja v pariški četrti Invalides. Znamka Citroën je javnosti predstavila svojo vizijo, ki simbolizirata mobilnost prihodnosti. Ami One Concept kot novo 100-odstotno digitalno rešitev za urbano mobilnost.
AMI ONE CONCEPT
Na otvoritvi mednarodnega avtomobilskega festivala, ki je do 2. februarja potekal v Parizu, je Ami One Concept prejel nagrado za urbano mobilnost. To je prestižna nagrada za Citroën, ki je skozi zgodovino vedno odseval nazore svojega časa z nekonformističnimi vozili. Večino so ta vozila postala prave ikone. S konceptnim vozilom Ami One Concept znamka Citroën razkriva svojo vizijo o urbani mobilnosti. Nudi odgovore na nove načine rabe in na izzive energetskega prehoda. Revolucionarno, trendovsko in varno konceptno vozilo Ami One Concept ima 100 % električni pogon. Je primerno za dva potnika, ki se lahko svobodno prevažata po mestu. Ami One Concept postavlja digitalno tehnologijo v osrčje nove strankine izkušnje z urbano mobilnostjo, ki je cenovno ugodnejša, preprosta in brezskrbna. Ami One Concept je dostopen vsem (tudi tistim brez vozniškega dovoljenja). Prilagojen je vsakemu posamezniku (osebna uporaba po meri od 5 minut do 5 let, odvisno od potreb) in ga je možno upravljati prek posebne mobilne aplikacije. Ami One Concept je primeren za vse tiste, ki so tako kot znamka Citroën strastni privrženci svobode gibanja.