Avtomobilizem

Kot mali Golf, Volkswagen Polo

Polo je z več kot 18 milijoni izdelanih primerkov eden najuspešnejših kompaktnih mode­lov na svetu. Tudi na ravni znamke je mali Volkswagen še kako pomemben: že vrsto let se redno uvršča med tri najbolje prodajane modelske serije. Zdaj na trg prihaja nova evolucijska stopnja modela Polo. Pri Volkswagnu so temeljito posodobili zasnovo, tehnologije in opremsko matriko te pro­daj­ne uspešnice. Na pogled je posodobitev takoj opazna po prenovljenem sprednjem in zadnjem delu vozila.

Do podrobnosti so bili preoblikovani odbijači, pokrov prtljažnika ter žarometi in zadnje luči, ki so zdaj serijsko zasnovani z LED-tehnologijo. Nova grafična podoba luči daje vozilu še posebej karizmatičen dnevni in nočni svetlobni pečat. V povezavi z matrič­nimi LED-žarometi IQ.LIGHT (opcijski oz. odvisno od opreme), ki so prav tako novost v Polu, je prvič del te markantne podobe tudi prečka pod mrežo hladilnika, realizirana kot LED-svetlobna linija. V notranjosti je Polo bogatejši za Digital Cockpit (digitalni instrumenti), ki je zdaj serijski za vse izvedbe, za prav tako serijski in novo oblikovan večfunk­cijski volan, najnovejšo generacijo infotainment sistemov, vključno z enoto za spletno povezljivost (z eSIM-kartico) in tehnologijo “App-Connect wireless” (odvisno od opreme). Če je Polo opremljen z opcijsko avtomatsko klimatsko napravo Climatronic, ima prvič tudi upravljanje na dotik. Tudi tehnično je kompaktni štirivratnik bližje Volkswagnom iz višjih segmentov.

Na primer: kot prvega v svojem razredu je novi Polo mogoče naročiti z opcijskim sistemom IQ.DRIVE Travel Assist. Ta novi asistenčni sistem med drugim združuje novi prediktivni ACC (avtomatsko uravnavanje razdalje) in asistenco za ohranjanje smeri Lane Assist, ki omogočata delno avtomatizi­rano vožnjo pri hitrosti do 210 km/h. V tem primeru je novi in serijski večfunkcijski volan opremljen s kapacitivnimi površinami, ki zaznavajo, da se voznik z rokami dotika volana, kadar je aktiviran sistem IQ.DRIVE Travel Assist. To je predpisano za 2. stopnjo avtomatizirane vožnje v EU. Poleg tega je vsak Polo serijsko opremljen z asistenčnimi sistemi, kot sta sistem za nadzor okolice Front Assist, vključno z mestno funkcijo zaviranja v sili, in zdaj tudi Lane Assist. Dejstvo je, da skoraj noben drug avtomobil v Polovem razredu nima tako inovativnega nabora asistenčnih sistemov kot Volks­wagnov novi model.

Volkswagen za naj­novejšo generacijo modela Polo, ki ima v vseh izvedbah pogon na sprednji kolesi, predstavlja paleto petih visokoučinkovitih bencinskih motorjev. Bencinski motorji, na voljo ob začetku prodaje, razvijejo moč, 70 kW (95 KM) in 81 kW (110 KM). Motor z močjo 70 kW bo opcijsko na voljo tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG), ki bo za motor z močjo 81 kW na voljo serijsko. Poleg tega bo Polo ponovno na voljo v različici 1.0 TGI z dvovalentnim pogonom na zemeljski plin in bencin. Motor 1.0 TGI ima moč 66 kW (90 KM). Vsi motorji, ki bodo na voljo ob prihodu modela na trg, so visokotehnološki trivaljni agregati z gibno prostornino 999 cm3; od 70 kW naprej so opremljeni s turbo­polnilnikom.

Novi polo je na voljo od slabih 16 tisočakov naprej.