Avtomobilizem

IntelliGrip

 

Za voznike, ki želijo voziti izjemno kul in učinkovitega športnega terenca in se pogosto srečujejo z neutrjenimi površinami ali spolzkimi cestišči, je idealna izbira novi Opel Grandland X, za doplačilo opremljen s prilagodljivim nadzorom oprijema IntelliGrip.

 IntelliGrip omogoča optimalen prenos moči in stabilnost na vseh podlagah. Odvisno od pogojev pri vožnji voznik Grandlanda X s prednjim pogonom s pomočjo vrtljivega stikala na sredinski konzoli preprosto izbere ustrezen način nadzora oprijema. Glede na izbrani način elektronika v hipu prilagodi porazdelitev navora kolesom in nastavitve elektronskega programa za stabilnost (ESP).

 IntelliGrip omogoča izbiro naslednjih petih načinov:

  • Normalen/cestni način: način ‘Normal’ se aktivira ob zagonu Grandlanda X. Elektronski program za stabilnost (ESP) in nadzor zdrsa uporabljata nastavitve za običajne vsakodnevne razmere v mestu, na avtocestah ali na podeželju.
  • Sneg: način ‘Sneg’ zagotavlja najboljši možen oprijem na poledenelih in zasneženih površinah pri hitrostih do 50 km/h. Nadzor oprijema uravnava zdrs prednjih koles, upočasni kolo, ki se vrti ‘v prazno’, in prenese navor drugemu prednjemu kolesu.
  • Blato: ta način dopušča več zdrsa. Namerno vrtenje kolesa z najslabšim oprijemom ‘v prazno’ pri speljevanju omogoči, da se iz pnevmatike odstrani blato, zato lahko spet vzpostavi prenos moči na podlago. Obenem sistem dodeli največ navora kolesu z najboljšim oprijemom. Način je aktiven do hitrosti 80 km/h.
  • Pesek: ta način dovoli nekaj simultanega vrtenja obeh pogonskih koles ‘v prazno’, kar vozilu omogoči napredovanje in zmanjša tveganje, da bi se ‘zakopalo’.
  • Izklop ESP: omogoča izklop elektronskega programa za stabilnost (ESP) in pomoči za povečanje oprijema pri hitrostih do 50 km/h. Ko hitrost vozila preseže 50 km/h, IntelliGrip zaradi varnosti samodejno preklopi nazaj na ‘normalen način’.

IntelliGrip tako glede na izbrani način prilagaja porazdelitev navora prednjima kolesoma, po potrebi dovoli vrtenje koles ali kolesa ‘v prazno’ in tako ustvari optimalno ravnovesje med oprijemom in zdrsom koles.