Hyundai i30 fastback


 Nova, tretja generacija simpatičnega korejskega kompakta dobiva že svojega četrtega člana, tokrat v precej nenavadni izvedbi in z zvenečim imenom – fastback.

Oblika fastbacka spominja na kupeje, vendar je zadek bolj napihnjen, kar mu daje poseben čar, v notranjost pa prinaša več prostora. Silhueta je skladna, skoraj športna, kar bo všeč kupcem, ki si želijo zadaj več prostora, pa jim karavani niso všeč. Sprednji del je enak kot pri osnovnem petvratnem i30, med tem ko je predel od B stebrička dalje povsem nov. Še posebej markanten je zadek, kjer je spojler kar vgrajen v prtljažna vrata. Enaka kot pri osnovnem i30 je tudi notranjost, s prepoznavnimi merilniki, trikrakim multifunkcijskim volanom in osrednjo konzolo z dvignjenim 5 ali 8 palčnim ekranom.

Da bi bil avtomobil še bolj športen, je karoserija za 5 mm bliže tlom in tudi streha je za 25 mm nižja, tako da je avtomobil za cele tri centimetre nižji od klasičnega i30, ter daljši za 115 milimetrov. Zaradi večje dolžine je za 55 litrov večji tudi prtljažnik, ki sedaj meri 450 litrov. Je pa za fastback ekskluzivno namenjena ena nova barva in sicer Merlot rdeča, ob njej pa je na voljo še 11 drugih barvnih odtenkov, 3 biserne, 7 kovinskih in en mat odtenek.

Kupcem ponujajo že preverjene agregate, med katerimi je na prvem mestu vsekakor 1,4 litrski turbo bencinski motor s 140 KM ter tri valjen 1,0 T-GDI s 120 KM. Ob ročnem 6-stopenjskem menjalniku je v izbor ponujen tudi 7-stopensjki samodejni menjalnik z dvema sklopkama (7DCT).

Veliko je Hyundai naredil tudi na povezljivosti in varnosti ter varstvu okolja. Vsi Hyundai imajo še naprej 5 let garancije brez omejitve kilometrov, cenovna paleta pa se prične pri 15.990 evrih.