Avtomobilizem

DS N°8: nova električna limuzina

Novi električni paradni model znamke DS nosi oznako N°8 in naj bi z enim polnjenjem prevozil kar 750 kilometrov. Vendar pa sam doseg ne privablja novih kupcev, zato ima eleganten električni avtomobil še nekaj atributov na zalogi.

Številka 8

Z novim DS N°8 (izgovarja se “številka osem”) želijo Francozi zdaj zapolniti vrzel. V ta namen so razvijalci v celoti izkoristili 400-voltno električno platformo skupine Stelantis. Št. 8 meri v dolžino 4,82 metra in je še vedno doma v srednjem razredu, vendar bo to sedaj novi vodilni model blagovne znamke. Z višino 1,58 metra je nekaj centimetrov nižji od klasičnih SUV-jev, vendar še vedno višji od klasičnih limuzin.

DS je trdno zasidrana v svetu mode in oblikovanja. Zato so mu francoski oblikovalci dali eleganten, a sodoben pridih, z dolgim pokrovom motorja in tekočim strešnim profilom, ki se nagiba nazaj. Električno raztegljive kljuke vrat, svetlobni podpis v obliki črke V in osvetljena maska hladilnika z osvetljenim logotipom DS zaokrožujejo harmoničen celoten paket. Izbirate lahko med petimi umirjenimi barvami, ki jih lahko po želji kombinirate s črno streho.

Oblika je aerodinamično idealna in zato optimalna za električni avtomobil. Specifikacija za inženirje je bila: nizka poraba, dolg doseg. S pomočjo aktivnih loputic na sprednjem spojlerju, ki se odprejo le, ko je potrebno hlajenje, bi moral avtomobil v skladu z WLTP prevoziti do 750 kilometrov v običajni vsakodnevni vožnji. Tudi na avtocestnih potovanjih, ki izčrpavajo baterije, naj bi bilo z enim polnjenjem mogoče prevoziti 500 kilometrov.

Potrebno energijo za različico dolgega dosega zagotavlja baterija z zmogljivostjo 97 kWh. Nameščen je v različici s pogonom na sprednja kolesa in 180 kW (245 KM) ter v različici 4×4 z močjo 260 kW (350 KM). Osnovni model s pogonom na sprednja kolesa in močjo 169 kW (230 KM)  je opremljen z manjšo baterijo s kapaciteto 74 kWh. Različica N°8 z močjo 180 kW (245 KM) in pogonom na sprednja kolesa je bo popolnoma zadoščala za večino vsakodnevnih operacij.

Notranjost N°8 presenetljivo konvencionalna

V nasprotju s trendom čiste notranjosti nekaterih električnih modelov je N°8 v notranjosti presenetljivo običajen, s široko sredinsko konzolo med sedeži in ravnim 16-palčnim zaslonom. Namen tega je tudi olajšati voznikom dizelskega ali bencinskega motorja prehod na električni pogon. Namesto da bi vse funkcije prenesli na zaslon na dotik, so razvijalci zagotovili gumbe in stikala za vse pomembne funkcije.

Oblazinjene površine lahko najdete skoraj povsod po kabini. Armaturna plošča je mehko penasta vse do vetrobranskega stekla. To je še posebej očitno v top modelu “Jules Verne”. Tu se srečamo z lasersko izrezanimi vzorci v Alcantari, ki naj bi nas spominjali na znane zgodbe francoskega pisatelja.

Streha iz laminiranega stekla prepušča veliko svetlobe v notranjost, ki jo je mogoče polepšati tudi z bež oblazinjenjem. Na voljo je veliko odlagalnih prostorov in police z držali za skodelice in priključki USB, na voljo je tudi brezžični polnilec telefonov. Šest gumbov na sredinski konzoli omogoča vozniku neposredno upravljanje glasbenega sistema in načinov vožnje. DS N°8 ponuja tudi veliko prostora na zadnjem sedežu z velikodušnim, 620-litrskim prtljažnim prostorom.

Prodaja pri nas je že stekla, cenovna paleta pa se prične pri 56.600 €.

 

 

Prijavite se na naše novice!
Prejeli boste 2 do 3 novice mesečno s področja avtomobilizma, transporta in logistike.
Brez skrbi! Od sporočil se lahko enostavno odjavite s klikom na povezavo "Odjava". 
close-link