Daljši za 25 centimetrov ID.BUZZ LWB
ID.Buzza že poznamo, no pred kratkim pa so v Ameriki predstavili novo izvedbo z podaljšano medosno razdaljo, ki je za 25 centimetrov daljša od osnovne izvedba in ima močnejši motor ter večjo baterijo.
Gre za podaljšano različico, ki je bila uradno predstavljena v okolici Los Angelesa v okviru največjega srečanja VW minibusov v ZDA. Tudi evropska premiera je skrbno izbrana – zgodila se bo konec junija na mednarodnem VW Bus Festivalu v Hannovru, ki je tudi največje evropsko srečanje VW minibusov, saj se ga udeleži več kot 6000 vozili.
Novi model je dolg skoraj pet metrov, natančneje 25 centimetrov daljši od osnovne različice. Dodatna dolžina omogoča namestitev tretje vrste sedežev, pa tudi za še več prostora v prtljažnik in tudi za namestitev nove, večje baterijo s kapaciteto 85 kWh, doslej 77 kWh, in s tem za še večji doseg.
Drsna vrata (opcijsko električna) so širša za dobrih 19 centimetrov, kar omogoča lažji dostop v notranjost. Posebnost je panoramska steklena streha, ki jo lahko elektronsko naredite bolj ali manj pregledno. Skrivnost je v električnem krmiljenju tekočih kristalov. Zahvaljujoč ogromnim dimenzijam (1,71 x 1,04 m) se streha razprostira nad prvo in drugo vrsto sedežev. Poleg tega je prostor za glavo povečan za tri centimetre, ker ni stropne obloge. Pri Volkswagnu pravijo, da je velika streha povezava s slavno različico sambe iz petdesetih let prejšnjega stoletja, ki je imela na strehi majhna stranska okna. Še ena povezava z zgodovino so drsna stekla na stranskih vratih, le da so zdaj električno gnana in so na voljo le pri tej različici.
Volkswagen ID. Buzz LWB bo na voljo v različicah s petimi, šestimi ali sedmimi sedeži. Šestsedežna različica ponuja več prostora v drugi vrsti, za udobnejše sedenje pa so dodali naslonjala za roke. Zadnji dve vrsti sedežev je mogoče zložiti, zadnjo pa tudi odstraniti. Največja prostornina prtljažnika, torej tovornega prostora, znaša 2469 litrov. Petsedežnik ponuja 1.340 litrov prostora, pri sedmih uporabljenih sedežih pa je na voljo še 306 litrov.
Novosti so tudi v notranjosti, ena izmed njih je head-up zaslon, ki projicira informacije na vetrobransko steklo pred voznikom. Novost na seznamu možnosti je tudi sistem daljinskega parkiranja. Najpomembnejša sprememba pa se nanaša na infotainment. Sistem izgleda veliko bolje, deluje hitreje in je veliko bolj logičen. Osrednji zaslon ima diagonalo 12,9 palca, pod njim pa so po novem osvetljeni in na dotik drsniki za funkcije, kot sta nastavitev temperature in glasnosti. Notranjost je osvetljena z ambientalno razsvetljavo z 10 barvami.
Omenili smo že večjo baterijo s 85 kWh, poleg nje pa bo na voljo tudi manjša s 77 kWh. ID. Buzz LWB bo dobil tudi nov motor, ki smo ga prvič videli v nedavno predstavljenem ID.7. Gre za nov elektromotor z močjo 286 KM, ki ni le močnejši od predhodnika (od 204 KM), ampak je tudi do 40 odstotkov učinkovitejši. Torej ID. Buzz do 100 km/h pospeši v 7,9 sekunde, z enim polnjenjem baterije pa prevozi do 460 kilometrov. Prihodnje leto prihaja močnejša različica GTX s štirikolesnim pogonom in 339 KM, ki bo do 100 km/h potrebovala le 6,4 sekunde.