Clio, ki čuti Slovenijo
Novo mesto je že od nekdaj tesno povezano s francosko avtomobilsko znamko Renault. Tovarna Revoz je ena od 36 Renaultovih tovarn in letos bodo tam izdelali približno 200.000 vozil.
Ob bok Twingu se je po nekaj letih v Novo mesto vrnila tudi proizvodnja zadnje generacije izredno priljubljenega modela Clio in da bi se z njim še bolj približali domačim kupcem, so skupaj z Uradom vlade za komuniciranje pripravili posebno serijo dobro opremljenega avtomobila in mu dodali oznako I feel Slovenia (Čutim Slovenijo).
Clio je že dolgo najbolj priljubljen avtomobilski model na sončni strani Alp. Povratek proizvodnje v Novo mesto pa bo ta sloves še utrdil. Clio I feel Slovenia je bogato opremljen in prilagojen za prodajo le v Sloveniji. V avtomobilu najdemo najsodobnejše LED-luči Pure Vision spredaj in zadaj, parkirne senzorje spredaj in zadaj, vzvratno kamero, nameščeno v sredini Renaultovega znaka, sredinski naslon za roke, avtomatsko klimatsko napravo, kartico za prostoročno odklepanje in zagon, multimedijski sistem Media Nav Evolution, senzor za dež, LED-osvetlitev v potniški kabini, samozatemnitveno vzvratno ogledalo in dodatno zatemnjena stekla … in to je le del bogatega seznama opreme, s katero se lahko pohvali ta odlični dolenjski izdelek.
Clio zadnje generacije je na voljo le s petimi vrati (in kot karavan), a je zadnji par vrat lepo vkomponiran in zaradi kljuk, skritih v stebriče, skoraj spominja na kupe. Vizualno dobro zgleda tudi napihnjen bok, ki se dviguje vse do zadnjih luči. Lepo podobo pa nekoliko kazijo bobnaste zavore zadaj, ki kar nekako izstopajo skozi lepa lita platišča.
Vsem, ki jim je 75 ali 90 konjev v Cliu premalo, 200 iz izvedbe RS pa preveč, bo ta avtomobil kot nalašč, saj iz 1,2 litrov prostornine iztiska solidnih 120 KM. Zaradi turbo polnilnika ima motor zelo dobro razmerje med močjo in navorom kot pri precej večjih motorjih, medtem ko je poraba na nivoju manjših motorjev. Na pritisk stopalke za plin se hitro odzove, pospremi pa ga tudi ugodna zvočna kulisa.
Clio četrte generacije s slovenskim pridihom ponovno izpolnjuje slogan, ki smo ga spremljali pred časom in je govoril, da ima Clio vse, kar imajo veliki.
Tehnični podatki | Renault Clio 1,2 TCe |
Motor | štirivaljni, turbo bencinski |
Prostornina (ccm) | 1197 |
Moč (kW/KM) | 88/120 |
Navor (Nm/min) | 205/2000 |
Pogon | na sprednja kolesa |
Menjalnik | ročni 6-stopenjski |
Mere D x Š x V (mm) | 4090 x 1732 x 1434 |
Medosna razdalja (mm) | 2589 |
Masa praznega vozila (kg) | 1087 |
Nosilnost (kg) | 410 |
Posoda za gorivo (l) | 40 |
Prtljažnik (l) | 300/1146 |
Pospešek 0–100 km/h (s) | 9 |
Najvišja hitrost (km/h) | 182 |
Povprečna poraba (l/100 km) | 7,0 |
Emisija CO2 (g/km) | 118 |