Avtomobilizem

Captur v nov življenjski krog

 

Captur je »vozilo življenja« segmenta B. Je večstranski in prilagodljiv, na zunaj kompakten (dolg 4,23 metra), znotraj pa prostoren, modularen, da se lahko prilagaja potrebam uporabnikov, ter enako domač na mestnih ulicah kot izven urbanih naselij. Višji položaj voznika imajo kupci radi, saj olajša vstopanje in izstopanje ter zagotavlja dobro preglednost na cesto in okolico. Vse te odlike pojasnjujejo njegovo prodajno uspešnost že vse od vpeljave na trg pred desetimi leti, saj je bilo doslej v 90 državah po svetu prodanih že več kot dva milijona primerkov.

Captur je zdaj prevzel novi oblikovni jezik znamke, ki ga je uvedel Gilles Vidal, direktor oblikovanja znamke Renault. Ta novi slog, za katerega so značilne napete poteze in natančno obdelani detajli, ter igra s svetlobo in materiali za doseganje bolj plemenitega in dinamičnega videza. S povsem novim prednjim delom ima novi Captur bolj prestižno podobo.

Novi Renault Captur bo še naprej merilo v segmentu mestnih športnih terencev, ki imajo 50-odstoten delež segmenta B, ki ima 30-odstoten delež celotnega avtomobilskega trga, saj ohranja vsestransko uporabnost, ponudbo dvobarvnih izvedb karoserije, notranjo prostornost na najvišji ravni ter niz domiselne tehnološke opreme. Poleg teh odlik, ki so že v sami genski zasnovi vozila Captur, ima njegova nova generacija še dodatne adute. Bolj izrazno oblikovanje notranjosti in zunanjosti prinaša v različici esprit Alpine edinstveno kombinacijo elegantnosti in športnosti. Notranjost bogatijo nove prevleke in nova zaslona na armaturni plošči. Multimedijski sistem OpenR Link z vgrajenimi storitvami Google je na voljo glede na različico in z Android Automotive 12, kar je novost v segmentu B in tako ponuja najboljše na področju vgrajene tehnologije. S povsem novo elektronsko zasnovo je tudi varnost na najvišji ravni, saj so vključeni asistenčni sistemi za vožnjo najnovejše generacije.

Novi Renault Captur bo v Sloveniji na voljo s tremi pogonskimi sklopi, med katerimi bo tudi hibridni sklop E-Tech full hybrid 145. Za večje užitke v vožnji in bolj dinamično vožnjo poskrbi izboljšanjo podvozje in na novo umirjen servo volan. Glede na različico je na voljo sistem za izboljšanje prenosa moči Extended Grip, ki izboljša oprijem v vseh pogojih vožnje. Novi Renault Captur še naprej izdelujejo v tovarni Valladolid v Španiji, v Sloveniji pa bo na voljo letošnjo jesen.

Renault je v tovarni Valladolid v Španiji od leta 1953 do zdaj izdelal že več kot osem milijonov vozil. V tej tovarni so od uvedbe prve generacije vozila Captur leta 2013 izdelali 2,2 milijona primerkov. Sedaj pa so pripravljeni na proizvodnjo prenovljenega mestnega terenca. Digitalizacija procesov in prihod umetne inteligence sta znatno zmanjšala porabo energije in vode, hkrati pa kakovost ostaja osrednji del dejavnosti v tovarni. Uvedba kamer za strojni nadzor, ki so povezane z umetno inteligenco, omogoča boljšo sledljivost in večjo odzivnost.

Navsezadnje bo novi Captur moral prestati tudi zadnje preskuse »Confirmation Run«. To pomeni, da bodo s 70 vozili še pred začetkom prodaje prevozili milijon kilometrov. Namen tega je ugotoviti možnosti za izboljšave in zagotoviti, da bo novi Captur na ravni najboljših kar zadeva udobje v vožnji, kakovosti in zanesljivosti.