Avtomobilizem

Buggy se vrača

Volkswagen predstavlja študijo v slogu legendarnega Buggyja, ki se je v 60. in 70. letih vozil po ameriških plažah.

“Buggy je več kot avto. Je življenjski občutek v obliki avtomobila. To odraža tudi novi ID. BUGGY, ki kaže, kakšna je videti sodobna in ne retro interpretacija takšnega klasičnega modela in pred­vsem, kako emocionalna je lahko električna mobilnost,” je povedal Klaus Bischoff, glavni oblikovalec pri znamki Volkswagen.

Generated by pixel @ 2019-02-05T16:20:54.988068

Konceptna zasnova popolnoma električnega Buggyja se zgleduje po zgo­do­vinskih vzornikih iz Kalifornije: takrat jim je za osnovo služila Hroščeva šasija, danes pa v tej vlogi podobno prilagodljivo nastopa platforma MEB. Kot se spodobi za čistokrvni Buggy, je nova interpretacija brez trde strehe in klasičnih vrat. Pri celostni podobi prevladujejo prostostoječa kolesa s terenskimi pnevmatikami in odprta stranska pragova.

Nova študija na osnovi MEB dokazuje, da platforma za popolnoma elek­trične avtomobile ni uporabna samo za volumenske modele. Modularna platforma za električni pogon ima potencial, enako kot pred desetletji Hroščeva platforma, da na njej nastanejo tudi posamezni maloserijski modeli.

Generated by pixel @ 2019-02-05T16:20:54.965280

Zgodovina t. i. avtomobilov za zabavo, opremljenih s Volkswagnovo tehniko, je dolga: od kabrioletskega Hrošča, posebnih in specialnih karoserijskih   izvedb izdelovalcev Hebmüller in Rometsch, pa do povsem odprtih različic, kot je bil Meyers-Manx Buggy – na Hroščevi osnovi so več desetletij nastajale kreativne in deloma ekskluzivne specialne rešitve. Do 80. let prejšnjega stoletja je bilo na svetu izdelanih okrog 250.000 individualnih maloserijskih ali unikatnih vozil.

Najnovejši unikat, študija popolnoma električnega Buggyja, bo premiero doživela na 89. mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi (7. do 17. marec 2019).

Generated by pixel @ 2019-02-05T16:20:55.000994