Fiesta ST za dirkaški užitek


 

Ford je lani predstavil povsem novo Fiesto ST, ki jo poganja novi trivaljni 1,5-litrski motor EcoBoost z 200 KM.

V Fiesti je sedaj prvič na voljo tudi izbira voznih načinov z nastavitvami Normal, Sport in Track (dirkališče), ki ob pritisku na gumb prilagodijo motor, krmiljenje in nadzor stabilnosti ter spremenijo značaj iz prilagodljive kombilimuzine za vsakodnevne vožnje v športen, na dirkališče osredotočen avto.

 

Povsem novo Fiesto ST odlikujejo tudi:

– Fordov sistem za izklop valja trivaljnega motorja za dodatno zmanjšanje porabe goriva;

– tehnologija z aktivnim ventilom izpušnega sistema za ojačan osupljivo edinstven in naravno športen zvok

– trivaljnega motorja; pestra izbira opreme, vključno s sistemom za povezave SYNC 3, vrhunskim zvočnim sistemom B&O Play

– dovršenimi tehnologijami za pomoč vozniku, kot sta pomoč za ohranjanje voznega pasu in prepoznavanje prometnih znakov

Tretja generacija Fieste ST je prvič na voljo tudi z diferencialom Quaife LSD, ki pomaga zagotoviti optimalen oprijem sprednjega dela za zmogljivejšo vožnjo skozi ovinke, še posebej pa je izboljšan oprijem pri izhodu iz ovinka.

Sad razvoja Fordovih inženirjev so tudi patentirane vzmeti za vektorsko usmeritev sil, ki izboljšajo stabilnost, okretnost in odzivnost zadnjega vzmetenja z vzvojnim prečnikom – rezultat je občutek boljše povezanosti, vozna izkušnja pa je izjemno zabavna.

 

Vrhunsko pospeševanje pri mirujočem startu

Nadzor speljevanja (Launch Control), razvit za uporabo na dirkališčih, bo vozniku z izjemno hitrimi starti na obraz zarisal neizbrisen nasmeh.

Da je uporaba kar se da preprosta, lahko voznik funkcijo Launch Control izbere kar s stikali na volanu, pri tem pa se aktivira poseben grafični prikaz na 4,2-palčni instrumentni plošči. Dušilna loputa, zadržana v povsem odprtem položaju, sistemu ‘naroči’ povišanje vrtljajev motorja in njihovo samodejno zadržanje na zgornji meji, pri tem pa se polni merilnik na zaslonu, ki kaže pripravljenost vozila na ‘izstrelitev’.

Ko voznik povsem spusti stopalko sklopke, sistem zagotovi optimalen mirujoči start s pomočjo elektronskega nadzora stabilnosti (ESC), nadzora zdrsa, nadzora vektorjev navora in sistema za izravnavo navora krmiljenja, ki upravljajo z močjo in porazdelitvijo navora.