Še boljši in zmore še več

Še preden bo prišla povsem nova generacija, je Volkswagen posodobil aktualni model Transporterja, ga blago osvežil in konkretno digitaliziral.

Transporter je sedaj v svoji šesti življenjski generaciji, s prenovo pa je prejel specifično oznako T6.1, ki bi lahko opisovala tudi kakšno novo softversko oznako. Navzven je nekoliko lepši izgled prejela maska, v kateri so ožje luči z LED dnevnim podpisom. Debela kromirana letvica deli masko na dva dela, mogočnejši pa je tudi odbijač. Dimenzije ostajajo enake, možno pa je izbirati dve dolžini z dvema medosnima razdaljama.

Brez gumbov

Notranjost bo navdušila predvsem zaradi svoj čistosti, saj je odstranjenih večino gumbov in stikal. Razen v osnovi verziji, se sedaj pred voznikom lahko izrišejo digitalni merilniki, ki omogočajo različne poglede na informacije, ki jih želite prejemati med vožnjo. Tudi na sredinski konzoli je sedaj na voljo nov ekran občutljiv na dotik. Lahko meri 8 ali 9,2 palca v diagonalo. V ozadju se skriva najnovejša programska podpora MIB3, ki je na voljo tudi z eSIM kartico. Pazljivo oko bo opazilo nove prezračevalne reže, pa tudi na spodnjem delu prirezan multifunkcijski volanski obroč. Slednji je sedaj elektromehanski, kar omogoča vgradnjo številnih sistemov za pomoč pri vožnji. Prvi takšen je sistem za pomoč ob bočnem vetru, pa aktivno vzdrževanje voznega pasu ali recimo pomoč pri vzvratni vožnji s priklopnikom. To je le delček izmed 20 sistemov za varno in udobnejšo vožnjo, ki jih ponuja prenovljeni Transporter. Na voljo je sedaj tudi izbira voznega programa skozi DCC oz. dinamično uravnavano podvozje.

Za takšno vrsto vozila to ni najbolj nujen sistem, zagotovo pa bo k udobju prispevala izbira samodejnega DSG menjalnika. Ta prihaja v kombinaciji z aktivnim tempomatom, ki lahko vozilo v koloni povsem zaustavi in tudi samodejno spelje, ko se kolona premakne. Za boljši oprijem s podlago pa skrbi XDS funkcija, kjer z blagim zaviranjem kolesa na notranji strani zavoja dobimo boljšo lego na cesti.

Pri pogonu ni vprašanja. Volkswagen že leta stavi na svoj dvolitrski TDI. Po novem motor zmore med 90 in že skoraj 200 konji moči (199 KM). S pomočjo SCR tehnologije in aditiva AdBlue zadovoljuje stroge ekološke norme Euro 6d.

Zaradi konkretno bogatejše opreme se 3 % podražitev ne zdi velika. Ob tem pa se Transporter lahko pohvali z veliko boljšo lego na cesti in mirnejšo vožnjo kot je to primer pri francoski konkurenci.