Gospodarska vozila

Povsem nov in povsem električni E-Transit Custom

Ford Pro je predstavil dostavno vozilo, ki so ga majhna podjetja po vsej Evropi že dolgo pričakovala. Novi E-Transit Custom, povsem električna različica najbolje prodajanega evropskega dostavnega vozila, je zasnovan čisto na novo, da bi strankam v segmentu enotonskih dostavnikov zagotovil novo raven produktivnosti.

Ford je pri E-Transitu Custom združil globalno moč svojih raziskovalnih, inženirskih in programskih zmogljivosti ter napredno tehnologijo električnih vozil združil z digitalnim ekosistemom programske opreme in storitev Ford Pro, da bi podjetjem pomagal zmanjšati stroške lastništva, izboljšati učinkovitost dela in poenostaviti prehod na električna vozila.

Popolnoma nov kombi so razvili po vpogledu v zahteve majhnih in srednjih podjetij, da bi strankam ponudil inovativne izkušnje, ki temeljijo na povezljivosti z oblakom in digitalnih tehnologijah, med celotno življenjsko dobo vozila pa jih je možno razvijati in dopolnjevati s posodobitvami programske opreme Ford Power-Up.

Baterijska tehnologija naslednje generacije omogoča 380 km ciljnega dosega in možnost hitrega polnjenja s 125 kW. E-Transit Custom bo zagotavljal izjemne zmogljivosti za različne potrebe strank – vse to pa bo podprto s celovitimi rešitvami Ford Pro za upravljanje in optimizacijo polnjenja.

Da bi povečali produktivnost med delovnikom, E-Transit Custom ponuja nove digitalne rešitve za dostavo več pošiljk ter dostop do kabine in tovornega prostora. Kabina je tudi pisarna s povezljivostjo 5G in prilagodljivim delovnim prostorom, vključno s pametnimi funkcijami, kot je volan, ki služi kot ergonomsko držalo za prenosne in tablične računalnike.

Digitalne inovacije so združene z brezkompromisnim prevozom tovora in zmogljivostjo. E‑Transit Custom zagotavlja nosilnost do 1100 kg, nižje tovorno dno z lažjim dostopom in v tem razredu največjo vlečno zmogljivost 2000 kg.4 Neodvisno zadnje vzmetenje in izjemna moč motorja pomagata strankam zagotoviti novo raven vozne izkušnje.

Ford Pro je že uspešno predstavil povsem električnega E-Transita, ki so jih doslej prodali več kot 8300, E-Transit Custom pa je eno od štirih novih električnih gospodarskih vozil Ford Pro, ki bodo v Evropi na voljo do leta 2024. E-Transite Custom bodo izdelovali v tovarni Ford Otosan v Kocaeliju v Turčiji, proizvodnja pa naj bi se začela jeseni 2023.

400-voltni baterijski sklop E-Transita Custom z uporabno kapaciteto 74 kWh sestavljajo napredne celice z 82 Ah, ki si jih deli z modelom Ford F-150 Lightning, in zagotavlja za 12 odstotkov večjo gostoto energije kot E‑Transit. Baterija omogoča do 380 km ciljnega dosega, kar je po podatkih strank Ford Pro več kot štirikratnik povprečne dnevno prevožene razdalje voznika enotonskega kombija. Namestitev baterije neposredno na karoserijo izboljša trpežnost in zmanjša težo za optimalen doseg.

Kupci lahko glede na svoje zahteve izbirajo med močjo motorja 100 kW ali 160 kW (135 KM ali 217 KM), oba motorja pa ponujata v razredu vodilni navor 415 Nm. Pogonski motor je nameščen neposredno na dno zadnjega dela vozila, zato ne zahteva posebnega pomožnega okvirja; ker je obrnjen za 90 stopinj, omogoča povečanje tovornega prostora ter zmanjšanje teže in zapletenosti.

E-Transit Custom je prvo električno vozilo, ki za ogrevanje in hlajenje potniške kabine uporablja v vsa vozila serijsko vgrajeno tehnologijo toplotne črpalke z vbrizgavanjem pare. Ta novi sistem je zasnovan tako, da zagotavlja izboljšano energijsko učinkovitost za optimalen doseg.

E-Transit Custom ima energijsko učinkovit zavorni sistem z možnostjo vožnje z eno stopalko. Sistem združuje zaviranje s trenjem in regenerativno zaviranje, ki med upočasnjevanjem zbira energijo za polnjenje baterije, da poveča doseg vožnje. Vozniki lahko v načinu vožnje z eno stopalko ustavijo vozilo, ne da bi uporabili zavorno stopalko, kar so še posebej pohvalili vozniki povsem električnega Forda Mustanga Mach-E, zaradi česar je lahko mestna vožnja še bolj sproščena in udobna. Drugi razpoložljivi načini vožnje omogočajo manjše upočasnjevanje, da ustrezajo drugim voznim scenarijem. Sistem je zasnovan tako, da z dovolj pogosto uporabo tornih zavor prepreči rjavenje ali razjedanje zavornih kolutov.