Povsem električni E-Transit Custom je na voljo za naročila
Povsem električni E-Transit Custom, prihaja na slovenske ceste in omogoča malim in srednje velikim podjetjem, da dosežejo novo raven produktivnosti s prehodom na elektrificirana enotonska dostavna vozila.
Ford E-Transit Custom prihaja v pomembnem trenutku za sprejem električnih vozil v malih podjetjih. Poročilo Centra za ekonomske in poslovne raziskave ugotavlja, da se je delež električnih vozil med novimi registracijami dostavnih vozil na večjih trgih med letoma 2018 in 2023 povečal za več kot petkrat.
Na podlagi inovativnih rešitev po navdihu strank na novo razviti E‑Transit Custom napredne tehnologije električnih vozil združuje z digitalno in fizično platformo programske opreme in storitev Ford Pro (na voljo le na izbranih trgih), da bi podjetjem pomagal zmanjšati stroške lastništva, izboljšati učinkovitost dela in poenostaviti prehod na električna vozila.
Da bi povečali produktivnost podjetij, ki so odvisna od dostavnih vozil – njihova vrednost v gospodarstvu EU in Velike Britanije je leta 2023 znašala približno 1 bilijon evrov –, električna različica najbolje prodajanega enotonskega dostavnika v Evropi ponuja inovativne nove funkcije, zasnovane v skladu z zahtevami malih in srednje velikih podjetij. Tako je za začetek kabina serijsko opremljena s povezljivostjo 5G3 in pametnimi funkcijami, kot je edinstven nagibni volan.
Učinkovit električni pogonski sklop omogoča do 329 km dosega in dveletne servisne intervale brez omejitve prevožene razdalje, kar zmanjšuje stroške lastništva.
Tudi pri prevozu tovora ni kompromisov, saj so na voljo nosilnost do 1011 kg, nižje tovorno dno z izboljšanim dostopom in v segmentu vodilna vlečna zmogljivost 2300 kg.
Izjava Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana:
“Mala in srednje velika podjetja so bistvenega pomena za naš posel, številna med njimi se že leta zanašajo na Fordova dostavna vozila. S prihodom dostavnikov na električni pogon, bi rad izpostavil, da je vzdrževanje E-Transita Custom v primerjavi z enakovrednim dizelskim vozilom nižji, ocenjujemo da so lahko manjši za kar 40 odstotkov. Prav tako električni pogonski sklop E-Transita Custom zagotavlja v svojem segmentu vodilno vlečno zmogljivost do 2300 kg. To pomeni, da lahko uporabniki, ki morajo vleči težje tovore na območjih z nizkimi emisijami, nadomestijo svoja dizelska vozila in opravijo dela, ki jih ne omogoča noben drug povsem električni enotonski dostavnik.«
Prvi kupci lahko pri pooblaščenih Fordovih trgovcih že naročijo vozila E-Transit Custom v vseh različicah, saj je proizvodnja že stekla.
Optimalen električni pogonski sklop
Vsak E-Transit Custom je opremljen z baterijo z (uporabno) zmogljivostjo 64 kWh, ki omogoča največji doseg do 329 km. E-Transit Custom je prvo električno vozilo, ki za ogrevanje in hlajenje potniške kabine uporablja tehnologijo toplotne črpalke z vbrizgavanjem hlapov – serijsko je vgrajena v vsa vozila. Ta novi sistem je zasnovan tako, da zagotavlja izboljšano energetsko učinkovitost za optimalen doseg. Regenerativno zaviranje omogoča vožnjo z eno stopalko za udobnejšo mestno vožnjo in večjo učinkovitost.
Pogonski elektromotor je nameščen neposredno na dno zadnjega dela vozila in je obrnjen za 90 stopinj, kar omogoča povečanje tovornega prostora ter zmanjšanje teže in zapletenosti.
Kupci lahko glede na svoje zahteve izbirajo med močjo elektromotorja 100 kW ali 160 kW (135 KM ali 217 KM), oba elektromotorja pa ponujata v segmentu vodilni navor 415 Nm.
Doseg vožnje z električnim pogonom znaša do 329 km. Uporabniki lahko baterijo s priklopom na polnilnico z enosmernim tokom z močjo 125 kW napolnijo od 10 do 80 odstotkov v približno 39 minutah; pri laboratorijskem testiranju je hitra polnilnica z enosmernim tokom moči 125 kW v samo 10 minutah povečala doseg za 82 km.
Električni pogonski sklop E‑Transita Custom zagotavlja v svojem segmentu vodilno vlečno zmogljivost do 2300 kg, kar pomeni, da lahko uporabniki, ki morajo vleči težje tovore na območjih z nizkimi emisijami, nadomestijo svoja dizelska vozila in opravijo dela.
Baterija je vgrajena v tovornem dnu nad prirobnico praga, s čimer odpade potreba po ločenih konstrukcijah za primer trčenja. Drugi sestavni deli podvozja so ‘skrčeni’ okoli baterije, kar zagotavlja optimalno učinkovitost glede prostora in teže.
Tako kot pri večjem E-Transitu lahko kupci izberejo sistem Pro Power Onboard z močjo 2,3 kW za napajanje električnega orodja in zunanjih luči, ki jih potrebujejo pri delu.
Ford Pro pričakuje, da bodo stroški obratovanja E-Transita Custom v primerjavi z enakovrednim dizelskim vozilom nižji. Prihranki pri vzdrževanju izhajajo iz dvoletnega servisnega intervala brez omejitve prevožene razdalje, osemletna garancija oziroma garancija do prevoženih 160.000 km pa pokriva vse visokonapetostne komponente in zagotavlja popolno brezskrbnost.
Večja izbire različic kot kdaj koli prej
V sklopu doslej najobsežnejše ponudbe modela Transit Custom lahko kupci izbirajo med E‑Transiti Custom z dolžino vozila L1 ali L2 in najširšim naborom karoserijskih izvedb za vsak poslovni primer uporabe:
- Furgon s prostorom za tovor do 6,8 m3 in nosilnostjo do 1011 kg;
- Kombi Furgon s tremi sedeži v drugi vrsti in fiksno predelno steno;
- Kombi z največjo prilagodljivostjo med prtljago in do osmimi potniškimi sedeži;
Za mala podjetja, ki bi se želela elektrificirati, a njihovo področje uporabe ni primerno za popolno elektrifikacijo, Ford Pro ponuja model Transit Custom PHEV z možnostjo izključno električne vožnje v mestnih središčih in bencinskim pogonom za daljša potovanja po avtocesti. Novi pogonski sklop je podoben tistemu, ki ga uporablja Ford Kuga Plug-In Hybrid – v zadnjih treh letih najbolje prodajani PHEV v Evropi – in združuje 2,5-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom z baterijo z (uporabno) kapaciteto 11,8 kWh, ki zagotovi sistemsko moč 174 kW (233 KM), čisti električni doseg do 56 km in napajanje Pro Power Onboard.
Prva naročila za E-Transit Custom Fordovi trgovci sprejemajo že od februarja 2025 dalje.