Gospodarska vozila

MAN Truck & Bus Slovenija – opremljeni za prihodnost

Pri MAN-u o prihodnosti ne le govorijo, temveč na njej tudi delajo. Z izpodbijanjem statusa quo si nenehno prizadevajo spremeniti svet logistike. Njihov cilj je prihodnost, v kateri bo vsak tovornjak, avtobus in dostavno vozilo pametnejše, varnejše in bolj trajnostno kot kdajkoli prej – z učinkovitejšimi pogonskimi sklopi, inteligentnimi asistencami za vožnjo in povezanimi digitalnimi storitvami.

e-Mobilnost je že med nami. Tudi MAN si prizadeva za čistejše okolje in s tem povezana vozila brez emisij. MAN Truck & Bus v svojem rangu električnih vozil že ponuja električni dostavnik e-TGE z 100 kW motorjem in dosegom do 130 km, električni tovornjak e-TGM z 264 kW močnim motorjem in dosegom do 190 km ter nagrajeni avtobus Lion’s City E z do 150 kW motorjem in dosegom do 350 km. Leta 2024 pa bodo na ceste zapeljali tudi prvi vlačilci težke kategorije in primerni za daljše razdalje, e-TGX z 200 kW do 350 kW motorjem in dosegom med 600 in 800 km.

Povpraševanje po električnih vozilih v Sloveniji strmo narašča. Zato je torej nujno potrebno, da je so na eMobilnost pripravljeni tudi v njihovi servisni delavnici. Podjetje MAN Truck & Bus Slovenija je konec oktobra pričelo s širitvijo in nadgradnjo obstoječe servisne delavnice z glavnim ciljem pridobitve večje kapacitete ter priprave na eMobilnost. Povečanje kapacitete pomeni povečanje servisnih uslug, pridobitev ustreznega prostora za servisiranje avtobusov in električnih vozil ter pridobitev vseh potrebnih standardov za e-Mobilnost.

MAN Truck & Bus Slovenija načrtuje svoje delovanje v prihodnosti postaviti na zeleni nivo in postati primer podjetja, ki bo s svojimi pristopi in aktivnostmi pripomoglo k še večjemu ozaveščanju strank in svojih zaposlenih o zelenem pristopu in zeleni energiji. V načrtu je postavitev sončne elektrarne v kombinaciji s toplotno črpalko kar predstavlja povsem zeleno izbiro in prinaša številne prednosti, katerih si pred nekaj leti sploh nismo znali predstavljati. Postavitev sončne elektrarne predstavlja popolno samooskrbo, kar pomeni, da bodo električno energijo za delovanje polnilnic, toplotne črpalke in delovanje vseh ostalih aparatov, proizvedli sami. To pomeni, da bodo deležni dveh ugodnosti in sicer bodo s toplotno črpalko zmanjšali stroške ogrevanja, s sončno elektrarno pa bodo poskrbeli za njeno nemoteno delovanje in tako postali energetsko popolnoma samooskrbni in neodvisni.

V povezavi z e-Mobilnostjo in v sklopu širitve servisne delavnice je načrtovana postavitev večje polnilnice za polnjenje električnih dostavnih in tovornih vozil in manjše polnilnice za električna službena vozila, kar bo še dodatno pripomoglo z zmanjševanju emisij. Ker želijo strankam omogočiti še boljšo in hitrejšo servisno storitev so se odločili, da razširijo in nadgradijo tudi obstoječo servisno delavnico. Širitev servisne delavnice zajema približno 400 m2 večjih delovnih površin, kar pomeni večjo kapaciteto delavnice in poseben prostor namenjen servisiranju električnih vozil in pripravi na e-Mobilnost. Zaključek del je predviden v mesecu marcu naslednje leto. Širitev delavnice in postavitev novih električnih polnilnic za MAN Truck & Bus Slovenija predstavlja poseben mejnik, tako na poti k e-Mobilnosti kot tudi hitrejšemu zagotavljanju servisnih storitev.

(od leve proti desni): Primož Babnik (direktor CSM), Jan Loewhagen (generalni direktor), Florian Biebl (finančni direktor) in Jure Mramor (Pamis d.o.o.).