Gospodarska vozila

MAN proizvodna hala za nov skupinski motor je pripravljena

 

S slovesnim odprtjem nadgradnje prihodnje proizvodne hale na novo razvitega 13-litrskega dizelskega motorja je tovarna MAN v Nürnbergu dosegla še en pomemben mejnik v svoji preobrazbi. S slovesnostjo, ki so se je med drugimi udeležili župan Nürnberga Marcus König, generalni direktor MAN Alexander Vlaskamp in vodja gradbišča Ulrich Zimmer, se zaključuje 15-mesečna faza gradnje resnično obsežnega projekta.

Nova hala je z obsegom naložb v višini okoli 170 milijonov € eden najobsežnejših gradbenih projektov na MAN-ovi lokaciji v Nürnbergu. Na približno 23.000 m2 bo ustvarjenih več kot 160 visokokvalificiranih delovnih mest. Tu bodo zaposleni izdelovali osrednje komponente nove 13-litrske dizelske enote za skupino TRATON GROUP, ki jo bodo skupaj uporabljale vse znamke v triizmenskem delovanju v najsodobnejšem proizvodnem okolju. Objekti in vgrajena sistemska tehnika so zasnovani po najnovejših dognanjih energetske učinkovitosti. Ergonomija in dostopnost ter privlačno oblikovani skupni prostori ustvarjajo privlačno in trajnostno delovno okolje.

»Letos pišemo zgodovino. V skupini smo se odločili, da se bomo v prihodnje zanašali na skupen konstrukcijski komplet. In danes praznujemo slovestno odprtje nadgradnje – hale, v kateri so motorji nove, skupne generacije motorjev, ki bo kmalu izdelan. Tako vodimo TRATON GROUP in njene blagovne znamke v novo dobo. V naslednjih letih bo motor vgrajen tudi pri MAN-u. To bo predvidoma zadnji popolnoma na novo razvit motor skupine z notranjim zgorevanjem, ki bo še vrsto let bogatil naš svet izdelkov. Prav tako pa bo navdušil tudi naše stranke pri MAN,” pojasnjuje Christian Levin, predsednik uprave TRATON SE.

Alexander Vlaskamp, predsednik izvršnega odbora MAN Truck & Bus SE, dodaja: “Pri MAN Truck & Bus sledimo jasni strategiji brez emisij. Predvidevamo, da bo približno 50 odstotkov vozil, ki jih dostavimo strankam, do leta 2030 imelo brezemisijske pogonske sisteme. Na nekaterih trgih zunaj Evrope ali za aplikacije, kot je terenska uporaba, bodo imeli dizelski motorji še naprej pomembno vlogo v prehodnem obdobju za lokalni tovorni promet brez emisij.”

»Nova hala za proizvodnjo novega, skupnega dizelskega motorja skupine TRATON GROUP je jasna zaveza lokaciji v Nürnbergu. V našo tradicionalno tovarno motorjev vlagamo 170 milijonov evrov in ustvarjamo 160 delovnih mest. To je prav tako močan signal kot vzpostavitev obsežne proizvodnje za baterije naših električnih tovornjakov in avtobusov v Nürnbergu in predstavlja preobrazbo, ki jo aktivno oblikujemo tukaj na lokaciji,« pravi Ulrich Zimmer, vodja lokacije MAN Truck & Bus SE v Nürnbergu.

Od leta 2024 naj bi novi, skupni 13-litrski motor skupine TRATON GROUP izdelovali v tovarni v Nürnbergu za potrebe MAN – približno ob istem času, ko se bo začela tudi serijska proizvodnja MAN-ovih električnih tovornjakov za dolge razdalje v tovarni v Münchnu. Iz tovarne v Nürnbergu bodo prihajali tudi njihovi električni pogoni. Otvoritev proizvodnje visokonapetostnih baterijskih paketov je potekala lani. V teku tehnološke preobrazbe bodo tako konvencionalni kot elektrificirani pogonski sistemi v prihodnosti izdelani drug ob drugem na proizvodni liniji v Münchnu. Zato Nürnberg dobavlja centralne komponente za obe vrsti pogona.

Novi dizelski motor, razvit v tesnem sodelovanju med blagovnimi znamkami skupine, premosti vrzel med motorjem z notranjim zgorevanjem in elektrificiranimi pogoni prihodnosti. Nova enota, z občutno nižjo porabo goriva v primerjavi s predhodnim motorjem, postavlja nova merila.