Gospodarska vozila

Krone širi ponudbo in dviga kakovost

V letu, ki je za Krone eno uspešnejših v njihovem poslovanju, so predstavili nove logistične rešitve in številne inovacije v proizvodnem programu. Veliko investicij so namenili novemu centralnemu skladišču rezervnih delov, konec avgusta pa so odprli povsem nov obrat za zaščito in barvanje šasij in delov prikolic.

Letošnje leto je eno uspešnejših v zgodovini podjetja, saj so velike investicije obrodile sadove, in tako so v mestu Herclake, slabo uro vožnje od sedeža podjetja v Vertleu, že februarja odprli veliko centralno skladišče za rezervne dele za priklopna vozila. Skladišče se razteza na kar 38.000 m2, kar je enako petim in pol nogometnim igriščem. Pokritih površin je 8.400 m2, v veliki hali pa je 12 vrst regalov s 13 nadstropji. Kapaciteta skladišča je 17.500 evro palet in okoli 16.000 kontejnerjev za manjše dele. V skladišču se nahaja več deset tisoč delov za priklopna vozila in nadgradnje, izdelane v zadnjih desetih letih.

V center so vložili 8,5 milijona evrov, v njem pa 50 delavcev v dveh izmenah mesečno obdela več kot 25.000 naročil. Iz centra zalagajo vsa regionalna skladišča v Carigradu, Budimpešti, Lijonu, v Skandinaviji in v baltski regiji.

Najsodobnejša zaščita

Avgusta so na sedežu podjetja v Werlteju tudi uradno odprli novi pogon za zaščito in barvanje šasij in ostalih delov za priklopna vozila. Najsodobnejši pogon za katodno zaščito šasij in drugih kovinskih delov sta v okviru programa »Krone Future Lab« skupaj odprla predsednik družbe Bernard Krone in minister za promet Andreas Scheuer.

V ultra moderni pogon za KTL zaščito je Krone vložil približno 40 milijonov evrov. Hala s površino 16.500 m2 in višino okoli 20 metrov je del tovarniškega sklopa v Werlteju. V njej izvajajo visoko kakovostno zaščito in barvanje s prahom, da zagotovijo maksimalno zaščito podvozij, šasij in drugih delov vozil, ki so izpostavljena vplivom okolja. Pri opremljanju objekta so največ pozornosti posvetili okoljevarstvu, saj je nova tehnologija precej manj obremenjujoča za človekovo okolje. Emisije CO2 na proizvedeno šasijo so za 30 odstotkov nižje glede na predhodni proces, ob tem pa bo novi pogon na letni ravni privarčeval 12,6 milijona kilovatnih ur električne energije.

Čas cikla zaščite šasije je manj kot 7 minut. Nova površinska prevleka nudi izjemno visoko stopnjo zaščite in je najsodobnejši na svetu, tehnologija KTL pa omogoča izjemno stabilno zaščito za vsa vozila.

 

Ambiciozni še naprej

Potem ko so v lanskem fiskalnem letu v investicije vložili okoli 53 milijonov evrov, pa so plani za v prihodnje še večji, saj naj bi v naslednjih treh letih v objekte, modernizacijo, digitalizacijo, telematske storitve in nove modele investirali več kot 200 milijonov evrov.

Nekaj od načrtovanega so pokazali tudi v Hannovru. Tako je veliko pozornosti pritegnila nova »mega« os za 19,5-palčna kolesa. Je za 30 kilogramov lažja od primerljivih osi drugih proizvajalcev, nanjo pa je možno namestiti bobnaste ali kolutne zavore. Je povsem unificirana z osjo za 22,5-palčna kolesa, Krone pa nanjo daje šestletno jamstvo v primeru običajne uporabe.

Rahlo predelana je TIR izvedba polprikolice Profi Liner. Ker je prilagojena za večkratne carinske preglede, je dodatno opremljena z vrvmi in drugimi sistemi za lažje plombiranje. Nanjo je možno namestiti tudi novi sistem »Krone Smart Birdview«, kjer sta na vsakem boku nameščeni kameri, še ena pa je nad zadnjimi vrati. Kamere snemajo in predvajajo sliko v realnem času na monitor v kabini. Od 270- do 360-stopinjski prikaz pomaga vozniku pri vožnji, še posebej pa pri manevriranju na ožjih in težje dostopnih predelih.

Krone predstavlja tudi nove možnosti izboljšanega telematskega sistema, ki celotno priklopno vozilo postavlja pod nadzor. Na podjetju imajo ves čas nadzor nad vozilom, pa naj gre le za pritisk v pnevmatikah ali pa nadzor celotnega tovornega prostora in tovora, ki ga prevaža vozilo, številni pametni sistemi pa pomagajo manipulirati s cerado, zložljivo streho, privezom tovora … Vse to omogoča nova Mega Liner polprikolica, ki ponuja še eno koristno inovacijo, in sicer se lahko zadnji stebri razmaknejo in tako olajšajo natovarjanje ali raztovarjanje posebnega tovora, omogoča pa tudi prevoz tovora, ki je malenkost širši od poda oziroma gabaritov same polprikolice.