Avtomobilizem

Volkswagen vrača v igro model Scout

Volkswagen je objavil novico, ki je precej presenetila avtomobilsko javnost. Napovedal je, da bo nadaljeval z izdelovanjem modela International Scout, ki smo ga zadnjič videli v serijski proizvodnji davnega leta 1980. Čeprav to podjetje ne proizvaja več cestnih vozil, je še vedno dejavno pri razvoju velikih tovornjakov.

Nemci so nedavno postali lastniki Navistarja, ki ima med drugim v lasti tudi podjetje International, tako da je Volkswagen pridobil pravico do vseh modelov tega podjetja v celotni zgodovini. Med njimi je tudi omenjeni Scout.

Koncept električnega pickupa in SUV-ja naj bi debitiral naslednje leto, v prodajnih salonih pa ga bomo videli leta 2026. Volkswagen je obljubil, da bo Scout ločen oddelek in da se ameriškim inženirjem in oblikovalcem ne bodo vmešavali v delo.

Nemci si vsekakor želijo do takrat ohraniti medijsko pozornost na visoki ravni, zato bodo poskrbeli za tovarniško podporo na letošnji dirki Baja 1000. Gre za eno najzahtevnejših terenskih dirk na svetu, ki jo vozijo istoimenski mehiški provinci vsako leto.

Ekipa Anything Scout Vintage Racing bo tista, ki ji bo Volkswagen zagotavljal tovarniško podporo, tekmovala pa bo z modelom International Scout Terra iz leta 1976. Na ta način bi nemški velikan rad pokazal, da ne zanemarja zgodovine tega modela in da bo imel veliko vlogo pri razvoju naslednika.

Terra poganja štirivaljni bencinski motor z delovno prostornino 195 kubičnih palcev (3,2 litra), menjalnik pa je štiristopenjski ročni. Medtem ko so mnogi zagotovo pričakovali zajeten V8 pod pokrovom, podjetje pravi, da je ta bencinski agregat izjemno robusten in zanesljiv na dolgih razdaljah.

In če se Baja 1000 vozi več dni in na razdalji tisoč milj (približno 1,6 tisoč kilometrov), hitrost ne pride toliko v ospredje, kot je pomembna zanesljivost. Stari pregovor pravi: “Ne moreš zmagati na tekmovanju, če ga ne dokončaš”. Dvomimo, da kdo pričakuje zmago, vsekakor pa gre za zanimiv poskus ohranjanja medijske pozornosti, saj so o tej novici poročali vsi avtomobilski mediji.

Zagotovo bo to zanimiva dirka, saj sta svojo udeležbo prijavili tudi tovarniški ekipi Ford in Chevrolet v tako imenovanem razredu “Legends Era 4×4”. Ford bo uporabil bronca iz leta 1972, Chevrolet pa tri leta starejšega K5 Blazer.