DS 4 ponovno v Sloveniji

Znamka DS, ki se je ločila od Citroena, ni debitantka v segmentu kompaktnih vozil. Prejšnji model DS 4 se je od trga poslovil leta 2018 in šele zdaj prihaja naslednik. A bilo je vredno čakati, saj nova generacija ni le malce osvežena predhodnica, ampak nekaj povsem novega. Novi DS 4 temelji na platformi PSA EMP2, pri čemer je avto dolg 440 cm, širok 183 cm in visok 147 cm. Prostornina prtljažnika znaša 430 litrov.

Novi DS 4 se ponaša tudi z zahtevnim stilom, z atletsko silhueto in Matrix LED Vision lučmi ter prostorno notranjostjo s sodobnimi digitalnimi instrumenti, 10,0-palčnim informacijsko-razvedrilnim sistemom (sistem DS Iris z glasovnimi in gibalnimi ukazi), Head-Up zaslon in sistem Night Vision. Ob tem je potrebno dopolniti, da je vozilo pripravljeno na avtonomno vožnjo 2 nivoja. Prefinjeno elegantna prednja žarometa sta na voljo s sistemom DS MATRIX LED VISION, ki združuje matrične in smerne luči, kar je delo slovenskih strokovnjakov.

DS 4 se lahko iz ene same silhuete prelevi v več drugih. Ponudba tako med drugim vsebuje tudi različico DS4 Cross z vizualnimi SUV elementi, kar pomeni, da ima spredaj odbijač z zaščito motorja, bočne obrobe v mat črni barvi ter sijajno črne detajle (stekleni okvirji, sprednja maska,). Na voljo so tudi posebna lita platišča, strešni nosilci, Traction Control (z načini vožnje za pesek, sneg in blato) in sistem Hill Assist Descent Control.

DS 4 predstavlja digitalno, izčiščeno in ergonomsko oblikovano notranjost, v kateri je čisto vsak posamezen element intuitivno integriran, tako z vidika njegove funkcionalnosti kot tudi stilske zasnove. Pretočnost je bilo možno zagotoviti po zaslugi številnih inovacij, ki potnikom vozila DS 4 omogočajo izjemno brezskrbno vožnjo. Umetnost vožnje ponazarja nova razporeditev upravljalnih stikal, ki so razvrščena v tri različna področja za bolj enostavno uporabo.

V motorni ponudbi so bencinski motorji Puretech s 130, 180 in 225 KM ter Blue HDI dizel s 130 KM. Vsi motorji so združeni z 8 stopenjskim samodejnim menjalnikom. Zelo zanimiva je Plug-in Hybrid različica, ki kombinira štirivaljni turbobencinski motor s 180 KM in elektromotor s 110 KM. Skupna sistemska moč znaša 225 KM, je pa ta kombinacija izredno varčna, saj omogoča do 50 kilometrov prevožene poti samo s pomočjo elektrike.

Cenovna paleta se v Sloveniji prične pri dobrih 28 tisočakih.

 

 

DS 4, Refinement Engineered – YouTube