Avtomobilizem

Tudi novi Clio bo prihaja iz Novega mesta

Prodajna uspešnost Renaultovega modela Clio vse od njegovega prihoda na trg leta 1990 ni pojenjala in doslej so po vsem svetu prodali že skoraj 16 milijonov primerkov tega modela.  Najbolj priljubljen avtomobil v Franciji in mednarodna prodajna uspešnica je bil dvakrat ovenčan s priznanjem »avtomobil leta« v Evropi. Clio je od svojega rojstva in skozi pet generacij ostal eden od najbolj emblematičnih mestnih avtomobilov na trgu. Zdaj se je Clio iznašel na novo in je pristno utelešenje Renaultovega »Novega vala«, še vedno pa je poln svežih inovacij. Z novim, še bolj odločnim in elegantnim videzom ter šik in prefinjeno notranjščino začenja nov krog s prvo uporabo novega oblikovalskega jezika znamke. Njegov tehničen prednji del združuje tehniko in dinamiko, povsem nov svetlobni pečat poudarja istovetnost, napete oblikovne poteze so natančne in učinkovite, vse to pa novemu Cliu daje bolj izrazit značaj, ki je statusen, živahen in čustven hkrati. Novi Clio ima tudi posodobljeno tehnologijo, zlasti z digitalno instrumentno ploščo v vseh različicah.

Novi Clio bo na voljo z več paketi opreme, med katerimi bo tudi novi esprit Alpine. Slednjega odlikuje športen, a obenem tehničen in eleganten videz, zato zagotavlja še bolj intenziven značaj avtomobilu, ki je povsem v skladu z duhom in vsebino strateškega načrta »Renaulution«.

Novi Clio ima povsem preoblikovan prednji del z izklesanimi oblikami in napetimi, utrtimi linijami, ki mu dajejo moderen in dinamičen videz. Večja maska s karo vzorcem poudarja vtis močnega in bolj športnega značaja. Ne glede na vse oblikovne spremembe pa ima novi Clio skoraj povsem enake mere kot njegov predhodnik; v dolžino meri  4.053 milimetrov, v širino 1.988 milimetrov in v višino 1.439 milimetrov.

Novi Clio prinaša še boljšo bivalno izkušnjo, saj ima gostoljubnejši in prijetnejši prostor za potnike. Vgrajene tehnologije so osredotočene na uporabniško izkušnjo in ponujajo svet povezljivih storitev ter aplikacij, ki vozniku in potnikom pomagajo potovati povsem mirno in sproščeno. S ciljem vedno bolj olajšati vožnjo in okrepiti varnost je v novi Clio vgrajenih 20 naprednih pomagal za vožnjo (ADAS). Razporejeni so v tri družine: vožnja, parkiranje in varnost.

Na voljo je z najbolj celovito ponudbo pogonskih sklopov v tem segmentu, zaradi česar si vsakdo lahko izbere konfiguracijo, ki najbolj ustreza njegovim potrebam. Glavni adut je vsekakor hibriden pogonski sklop E-Tech full hybrid z močjo 108 kW (145 KM), ki prijetnost vožnje združuje z varčnostjo. Sledijo mu TCe 100 LPG, ki je

trivaljnik s turbo polnilnikom. Ta motor na dve vrsti goriva – bencin in avtoplin. Naslednji je TCe 90, ponovno trivaljni bencinec z močjo 67 kW (90 KM) in 160 Nm navora in s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.

Za voznike, ki iščejo gospodaren avtomobil za vožnjo po mestu in primestju, je motor 1.0 SCe (atmosferski trivaljnik) idealen zanje. S petstopenjskim ročnim menjalnikom, največjo močjo 48 kW (65 KM) in 95 Nm navora ponuja gladko vožnjo, ki je prikladna za mesta in njihovo okolico.

Tu pa je tudi Blue dCi 100. Ta motor z največjo močjo 75 kW (100 KM) in 260 Nm navora je idealen za intenzivno rabo in velike vozne parke, saj ponuja gospodarno in učinkovito vožnjo. Dopolnjuje ga šeststopenjski ročni menjalnik, ki zmanjšuje število vrtljajev motorja pri hitrosti nad 110 kilometrov na uro.

Novi Clio se bo izdeloval v tovarni Revoz v Novem mestu.