Avtomobilizem

OPEL razkriva nov ikonični logo ‘Blitz’ / ‘Blisk’

Opel je danes razkril novo interpretacijo svojega kultnega znaka ‘Blitz’ / ‘Blisk’, ki se bo na serijskih vozilih pojavil že leta 2024. Še naprej bo predstavljal osrednji element Oplovega kompasa, enega glavnih značilnosti vznemirljive in prepoznane oblikovalske filozofije proizvajalca avtomobilov iz Rüsselsheima. Hkrati bo še naprej ponosno stal v središču obraza blagovne znamke Opel, ki ga predstavlja maska vozila, t. i. Vizor. Sama oblika znaka ‘Blisk’ – ali ‘Blitz’ v nemščini – je tesno povezana z elektriko in je idealen simbol Oplovega pristopa k dobi elektromobilnosti.

“Naš ‘Blitz’ je pomembnejši kot kdaj koli prej. Ne simbolizira le naše zaveze k demokratizaciji inovacij in mobilnosti, temveč izraža tudi zavezo, da bomo do leta 2028 v Evropi postali popolnoma električna znamka. Letos bomo imeli v svojem portfelju že 15 elektrificiranih modelov in s ponosom lahko rečemo, da je Opel električen,” je dejal generalni direktor Opla, Florian Huettl.

“Blitz” je ikona Oplove drzne in čiste (Bold in Pure) filozofije. Izostren in samozavesten novi ‘Blitz’ / ‘Blisk’, ki seka čisti podporni obroč, daje Oplovemu ikoničnemu znaku napreden in sodoben videz. Ponosno je postavljen v središče kompasa, ki je ključno načelo Oplovega grafičnega oblikovanja. Kompas je namreč hrbtenica naših elementov oblikovanja vozil, tako spredaj, zadaj kot tudi znotraj,” je povedal Mark Adams, podpredsednik za oblikovanje.

Nemški proizvajalec avtomobilov bo v prihodnjih letih postopoma uvedel novi ‘Blitz’ / ‘Blisk’ v svojo paleto izdelkov, prvo serijsko vozilo pa bo imelo nov logo leta 2024. Vendar je izvršni direktor Opla Florian Huettl napovedal, da bo novi logo viden že letos.

“IAA Mobility je eden največjih avtomobilskih salonov na svetu in zato odlična lokacija za ponosno predstavitev našega novega ‘Blitz’ /’Blisk’ številnemu mednarodnemu občinstvu. Poleg tega imamo v načrtu tudi presenečenje. Obiskovalci naše v Münchnu bodo navdušeni,” je še dejal.