Avtomobilizem

Nova podoba, novi model, Dacia Bigster

24 ur, toliko časa je Dacia potrebovala, da je izvedla industrijsko spremembo vizualne identitete. V tovarnah v Pitestiju, Tangerju in Casablanci je istočasno preobrazila vse svoje modele in jim dala novo vizualno podobo – 3100 vozil v enem dnevu! Dinamično organizirana Dacia se je lotila edinstvenega industrijskega izziva, na katerega se je pripravljala leto dni.

Proizvodnja vozil je obsežen in kompleksen proces, vendar je Dacii uspelo implementirati novo vizualno identiteto na vse modele v svoji ponudbi v samo enem dnevu! Na ta način je Dacia korenito spremenila svojo podobo in prevzela novo identiteto, ki odraža njene obljube za prihodnost in vrednote, na katerih temelji.

Močan zaščitni znak Dacia Link je dobil prostor na sredini maske z novim motivom, ki je odslej bele barve. Zaščitni znak, ki ga sestavljata minimalistično oblikovani in kot člena verige spojeni črki D in C, je simbol čvrstosti in obenem enostavnosti. Znak Dacia Link zagotavlja prepoznavo znamke že na daleč, krasi pa tudi sredino koles. Ov logotip ša se pojavi tudi na zadnjem delu avtomobila in na volanu.

Ne le nova podoba tudi novi modeli

V nekaj mesecih prejšnjega leta je Dacia prenovila svojo ponudbo z dvema novima modeloma: električnim Springom in Joggerjem, vsestranskim družinskim avtomobilom segmenta C.  Čvrst in atletski Jogger ponuja odlično raven udobja vsem potnikom, tudi odraslim na sedežih v tretji vrsti.

Nova različica s hibridnim pogonskim sklopom brez kompromisov povzema vse odlike Joggerja, ob nezmanjšanem prtljažnem prostoru in neokrnjenem prostoru za potnike. Jogger je res vsestranski avtomobil, kar dokazuje tudi dejstvo, da je bil od začetka zasnovan s predvidenim prostorom za vgradnjo akumulatorja za hibridni pogonski sklop. Ta je nameščen v pod, kjer je sicer prostor za rezervno kolo, v izvedenkah z motorjem ECO-G 100 pa posoda za avtoplin. Hibridna tehnologija, ki je vgrajena v Jogger, je že izdatno preverjena v okviru Skupine Renault. Izkorišča prednosti enostavne, inteligentne arhitekture in posebnih postopkov preskušanja. Zato je posebno zanesljiva in trajna. Bencinski 1,6-litrski motor je kombiniran z dvema elektromotorjema – prvi ima moč 36 kW (49 KM), drugi pa je visokonapetostni zaganjalnik-generator HSG (High-Voltage Starter Generator) – ter inovativnim sekvenčnim menjalnikom s pomožnimi sklopnimi zobmi, brez sklopke in z več načini delovanja.

Zaviranje z rekuperacijo skupaj z veliko polnilno zmožnostjo akumulatorja z zmogljivostjo 1,2 kWh (230 V) in učinkovitostjo celotnega sistema pomaga optimizirati porabo goriva. To pomeni, da lahko do 80 odstotkov časa na mestnih ulicah vozi izključno na električen pogon, kar pomeni za do 40 odstotkov manjšo porabo goriva kot s primerljivim bencinskim motorjev v mestnem ciklu, ne da bi za to morali spremeniti vozniške navade. Z izključno električnim pogonom lahko Jogger HYBRID 140 doseže hitrost 65-70 km/h in občasno, glede na napolnjenost akumulatorja in veljavne predpise, doseže hitrost do 160 km/h.

Elektrika za vse

Spring, ki je širši javnosti na voljo od pomladi 2021, je električno mobilnost naredil dosegljivo širokemu krogu kupcev. Enostaven, zabaven in učinkovit Spring je idealen tovariš za vsakdanje vožnje.

Ob uvedbi novega paketa opreme Extreme za model Spring Dacia prvikrat predstavlja tudi povsem nov elektromotor ELECTRIC 65 z močjo 48 kW (65 KM). Ta bo na voljo le v različici Spring Extreme in je povezan z novim edinstvenim prenosom moči, ki poveča na kolesa preneseni navor, s tem pa izboljša speljevanje in pospeševanje v širokem razponu uporabe. Zahvaljujoč novemu elektromotorju ELECTRIC 65 ima Spring Extreme 220 kilometrov dosega v mešanem ciklu WLTP oziroma 305 kilometrov v mestnem ciklu WLTP. Elektromotor ELECTRIC 45 z močjo 33 kW (45 KM) ostaja v ponudbi.

Prihaja Bigster

Študija Bigster Concept ima v svoji genski zasnovi ključne vrednote znamke, ki so ji omogočili, da leto za letom utrjuje močno povezanost s skupnostjo kupcev in ljubiteljev: enostavnost, poštenost in pristnost. Oblikovna razmerja študije Dacia Bigster Concept so sodobna, a hkrati brezčasna. Na mah vzbujajo vtis čvrstosti. Poteze so enostavne in spodbudne. Ne skrivajo ničesar, ne dajejo lažnega videza, kar vidite, to dobite. Njene velikodušne zunanje mere obetajo zelo prostorno notranjost. Svetlobni pečat v obliki črk Y je večji ter tako poudari odločen in jasen videz športnega terenca.

Temno zelena barva karoserije se poda pustolovskemu značaju in svobodnjaškemu duhu avtomobila. Nobenega okrasja ali odvečnosti, kroma ali lažnega aluminija, študija Bigster Concept je bistven in pristen športni terenec s trdnimi načeli, kot je izbira izključno surove reciklirane plastike za zaščitne elemente na zunanjosti karoserije. Kot prihodnji glavni lik v paleti znamke Dacia bo lahko deležen alternativnih motorjev in hibridnega pogona zahvaljujoč konstrukcijski osnovi, ki znamki omogoča, da gre v korak s pričakovanju kupcev in razvojem predpisov. S študijo Bigster Concept znamka Dacia postaja sopomenka za pobeg in svojim kupcem omogoča uživanje v edinstvenih, pristnih, enostavnih izkušnjah. Bolj kot kdajkoli prej Dacia uteleša svobodo do gibanja in simbolizira dejanje premišljenega nakupa, ki je osredotočen na dejanske potrebe kupcev in njihove poglavitne težnje.