Nova generacija korejskih dostavnikov – Hyundai Staria
Na voljo bo več različic, od dokaj osnovnega dvoseda z zaprtim tovornim prostorom, do različic z do 11 sedeži, ki vstopajo na področje luksuznih shuttlov. Komercialnih različic še niso predstavili, toda tista, ki jo vidimo, imajo nenavaden dizajn. Njegov sprednji del ima LED-svetlobni trak polne širine, nameščen nad nizko postavljenimi žarometi in izjemno široko masko. Zadnje luči so sestavljene iz posameznih pik, ki so videti kot slikovne pike, kar smo videli že pri modelu Ioniqu 5.
Inovativna arhitektura
Inovativna oblikovalska arhitektura vozila s spodnjimi bočnimi črtami in velikimi panoramskimi okni ustvarja prostorno in spodbudno okolje za potnike. Kokpit, ki je podoben tistemu pri novem Tucsonu, je usmerjen v voznika in ima futurističen visokotehnološki videz z 10,25-palčnim zaslonom, ki ponazarja merilnike, osrednjim zaslonom na dotik in elektronsko prestavno ročico v obliki gumba.
Navdih v navtičnem svetu
Notranjost, navdihnjena v svetu navtike, ima veliko polic in predalov za shranjevanje. Velika škatla na mestu sredinske konzole je opremljena z držali za skodelice, USB priklopi in dodatnim prostorom za shranjevanje.
Zaenkrat še ni razkrito, kakšni motorji bodo poganjali Stario. Hyundaijeve slike pa potrjujejo, da so osnovne konfiguracije opremljene z ročnim menjalnikom, dražje pa s samodejnimi menjalniki. Pogon bo speljan na sprednji kolesni par, ne bi bili pa presenečeni, če bi pod pokrovom, kot pri novem Tucsonu, videli štirivaljne turbo bencinske in hibridne motorje. Pričakuje se seveda tudi povsem električna različica. Hyundai bo ta model v celoti predstavil v prvi polovici leta če bo na voljo tudi pri nas pa še ni znano.