Avtomobilizem

Mitsubishi Outlander PHEV MY19 priključni hibrid

 

Mitsubishi se z električnimi in hibridnimi vozili ukvarja že od leta 1971, ko so predstavili model Minica EV. Svoje bogato znanje so sedaj združili v  modelu Mitsubishi Outlander PHEV MY19, ki je bil za leto 2019 obsežno posodobljen, na strogem novem testu WLTP, pa je v zrak izpustil vsega 40 g CO2/km, s čimer se uvrša med vozila, za katera je možno prejeti tudi državno subvencijo za nakup.

Mitsubishi Outlander PHEV je priključni hibrid in se lahko pelje približno 50 km samo s pomočjo elektrike, nato pa se vklopi 2,4 litrski bencinski motor z močjo 99 kW, ki najprej polni baterije, ob polni obremenjenosti pa tudi pomaga pri pogonu vozila.

Vozilo je opremljeno z dvema elektromotorjema, nameščenima na obeh oseh. Sprednji elektromotor razvija 60 kW moči, zadnji pa 70 kW. Napajata se iz sklopa 13,8 kWh močnem baterijskem sklopu nameščenem v osrednjem delu poda vozila. Takšna postavitev zagotavlja tudi štirikolesni pogon in s tem boljšo lego na cesti in večjo stopnjo varnosti. Občasnemu zapuščanju utrjenih cestišč je namenjeno tudi podvozje, višja oddaljenost od tal in »super all wheel control«. Precejšnja zaloga električne in bencinske moči ponuja tudi precej dinamičen način vožnje, še posebej če uporabimo »sport mode«, kar prinaša hitrejši odziv na pritisk stopalke za plin, tu pa je tudi »snow mode« za vožnjo po spolzkih površinah.

Spremembe na vozilu so vidne predvsem na novi maski, odbijaču in lučeh ter novih platiščih, ki so lahko veliki do 18 palcev. V notranjosti so sedeži še bolj udobni , vgrajena so nova stikala ter dodane reže za prezračevanje v drugo vrsto.

Mitsubishi Outlander PHEV MY19 je na voljo v treh paketih opreme, cenovna paleta pa se prične pri dobrih 41 tisočakih, če pa od cene odštejemo 4500 evrov državne vzpodbude, pa je cena 36,600 evrov.